1 δισ. ευρώ: Εταιρεία του 1 δισ. ευρώ παραμένει η Aegean, η οποία κατάφερε να βγάλει αντίδραση μετά τις πιέσεις των προηγούμενων ημερών και να ανακάμψει στην περιοχή των 11,5 ευρώ/μετοχή. Και πάλι, βέβαια, η αεροπορική απέχει τουλάχιστον 11% από τα φετινά υψηλά, γεγονός το οποίο αποδίδεται στη γεωπολιτική αναταραχή. Άλλωστε, ο κλάδος των ταξιδιών, παραδοσιακά, είναι ο πρώτος που ζημιώνεται σε περιόδους προκλήσεων.
Χαμηλά 12μήνου: Στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Μάιο του 2023 βρίσκεται η μετοχή της ΕΧΑΕ, η οποία για δεύτερη διαδοχική συνεδρίαση παραμένει κάτω του ψυχολογικού ορίου των 5 ευρώ. Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι στις αρχές του Φεβρουαρίου είχε αγγίξει ακόμα και τα 6 ευρώ. Μέσα στις τελευταίες 30 ημέρες, όμως, η εισηγμένη χάνει το 8% της αξίας της, με την κεφαλαιοποίηση να υπολείπεται των 300 εκατ. ευρώ.
Μισό δισ.: Το ισχυρότερο ράλι από τον Οκτώβριο πέτυχε χθες η μετοχή της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, η οποία επέστρεψε στην περιοχή των 2,2 ευρώ, λαμβάνοντας ώθηση από τον διπλασιασμό των ετήσιων οικονομικών μεγεθών. Μάλιστα, η εκτόξευση της εισηγμένης συνοδεύτηκε από εκρηκτικό τζίρο, ο οποίος ξεπέρασε το 1,4 εκατ. ευρώ. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας, η οποία έχει ως μοναδικό περιουσιακό στοιχείο το 51% του ΑΔΜΗΕ, ανέρχεται πλέον σε τουλάχιστον μισό δισ. ευρώ.
19 Ιουνίου: Νέα ημερομηνία για την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση όρισε η διοίκηση της Motor Oil, με την καθιερωμένη συνάντηση των μετόχων να λαμβάνει χώρα την Τετάρτη 19 Ιουνίου (αντί της Τετάρτης 12ης Ιουνίου). Αυτή η αλλαγή, ωστόσο, δεν επηρεάζει τις ημερομηνίες αποκοπής και πληρωμής του μερίσματος, οι οποίες παραμένουν αμετάβλητες για την 26η Ιουνίου και την 3η Ιουλίου, αντίστοιχα.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)