Για την εταιρεία DRYFO – ΑΦΟΙ ΜΕΝΕΞΟΠΟΥΛΟΙ ΑΕΒΕ, την πορεία της στην αγορά αλλά και για τα δύο καινούργια αποθηκευτικά και παραγωγικά κέντρα που έχουν προστεθεί τον τελευταίο χρόνο στην δυναμικότητα της επιχείρησης, μίλησε στην εκπομπή «Ιn Business», Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο στο κανάλι της Ναυτεμπορικής, ο Πάνος Μενεξόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης.
Αρχικά ο κ. Μενεξόπουλος σύστησε την επιχείρηση ως «μια επιχείρηση τρίτης γενιάς, από το 1950 τότε μόνο με ασχολία την εμπορία των ξηρών καρπών η οποία στη συνέχεια ξεκίνησε την επεξεργασία και ήταν η πρώτη επιχείρηση στη βόρεια Ελλάδα που ασχολήθηκε με την επεξεργασία του αμύγδαλου», υπογραμμίζοντας ότι ήταν η βάση της.
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι «η βάση μας είναι ξηροί καρποί, με 3000 κωδικούς και προχωράμε στα μπαχαρικά και στα αποξηραμένα φρούτα που φέρνουμε από όλο τον κόσμο, είτε με ζάχαρη, είτε χωρίς ζάχαρη, ακολουθώντας όλες τις τάσεις της αγοράς».
Για την εξαγωγική δραστηριότητα της επιχείρησης και τα μελλοντικά σχέδιο ο κ. Μενεξόπουλος ανέφερε ότι «Με εξαγωγές σε πάνω από 30 χώρες, η επιχείρηση είναι σε φάση εκσυγχρονισμού με ένα επενδυτικό πλάνο σε βάθος πενταετίας που είναι 11 με 12 εκατομμύρια ευρώ περίπου και αφορά στο πρόγραμμα επέκτασης και εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης της επιχείρησης. Εστιάζουμε εκεί γιατί είναι ένα κομμάτι στο οποίο βλέπουμε ότι θα πρέπει να δώσουμε βάση σαν επιχείρηση».
Ο κ. Μενεξόπουλος μίλησε επίσης για τα δύο καινούργια αποθηκευτικά και παραγωγικά κέντρα που έχουν προστεθεί τον τελευταίο χρόνο στην δυναμικότητα της επιχείρησης, με την προοπτική να δημιουργηθεί ακόμα ένα καθώς βρίσκεται στη φάση να δημιουργηθούν συνολικά πέντε διαφορετικά κέντρα παραγωγικής διαδικασίας και αποθήκευσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση και καλύτερη επάρκεια προϊόντων.
Όσον αφορά στον κύκλο εργασιών της εταιρείας πρόσθεσε ότι «Ο τζίρος μας το ΄23 έφτασε στα 67 εκατομμύρια με μια αναλογία εξαγωγών στο 44%. Απασχολούμαι 180 άτομα προσωπικό, στο σύνολο των εγκαταστάσεων και προσπαθούμε να μην έχουμε πολλές εξαρτήσεις από ένα μόνο κανάλι και γι αυτό προσπαθούμε να διευρύνουμε την γκάμα μας και την δυνατότητα μας, να είμαστε παρόν, σε όσα περισσότερα κανάλια μπορούμε.
Τέλος σχολιάζοντας την κρίση στη Μ. Ανατολή και τις επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα είπε χαρακτηριστικά ότι «Καμιά επιχείρηση δεν έμεινε αλώβητη, από τις επιθέσεις των Χούθι… οι εισαγωγές μας, αλλά και κάποιες εξαγωγές μας, εξαρτώνται από την συγκεκριμένη διαδρομή, έχουν επηρεαστεί τα κόστη σε κάποιες πρώτες ύλες και φυσικά έχουν επηρεαστεί και τα κόστη σε κάποιες εξαγωγές μας, τα οποία όμως αυτά κόστη προσπαθούμε να τα απορροφήσουμε στο μέγιστο βαθμό, για να μην έχουμε διατάραξη της ισορροπίας και της σχέσης μας με τον πελάτη»