Για το πως δημιουργήθηκε η start-up και πως έφτασε στο success story της ελληνικής μπάρας NUTREE, μίλησε ο συνιδρυτής και γενικός διευθυντής της εταιρείας, Αναστάσης Στοφόρος, στην εκπομπή «In Business» με τη Μαρία Σμιλίδου, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.
Αρχικά κ. Στοφόρος ανέφερε ότι «η εταιρεία ιδρύθηκε το 2018 με αργά και σταθερά βήματα σε ένα μικρό εργαστήριο και πλέον έχουμε εδραιωθεί αρκετά στο χώρο των υγιεινών σνακ και της μπάρας και αναπτυσσόμαστε με γοργά βήματα».
«Υπήρχε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι κενό στην αγορά»
«Όταν το ξεκινήσαμε», πρόσθεσε «είδαμε ότι υπήρχε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι κενό στην αγορά, σε σχέση με τις υγιεινές μπάρες. Αυτό που κάναμε είναι ότι ήρθαμε και δημιουργήσαμε ένα brand υψηλής αισθητικής που προσφέρει προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας».
Αναφορικά με τα προϊόντα δήλωσε ότι «Oλα μας τα προϊόντα είναι χωρίς ζάχαρη, χωρίς συντηρητικά, χωρίς πρόσθετα και βασίζονται καθαρά σε αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Αυτή η δέσμευση που φέραμε με τα νέα μας προϊόντα είναι κι αυτή η οποία έχει μείνει στο μυαλό των καταναλωτών μας. Μας ξεχωρίζουν για την ποιότητα που προσφέρουμε σε όλα αυτά τα προϊόντα. Παρακολουθούμε φυσικά και τις στάσεις που αλλάζουν».
«Είμαστε πολύ κοντά στους Έλληνες παραγωγούς»
Για τον αντίκτυπο που έχουν στον κόσμο υπογράμμισε ότι «Ο κόσμος πλέον ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για τα προϊόντα που καταναλώνει, διαβάζει τις ετικέτες, ενημερώνεται και αυτό είναι που κάνουμε κι εμείς, κι αυτό είναι κι αυτό που μας ξεχωρίζει στην αγορά. Από την αρχή της ίδρυσης εταιρείας μας, όπου μπορούμε, προσπαθούμε να στηρίζουμε Έλληνες παραγωγούς. Κάνουμε συνέχεια έρευνες για να ανακαλύπτουμε καινούργια προϊόντα από όλα τα μέρη της Ελλάδας. Χρησιμοποιούμε για παράδειγμα φυστίκι από τις Σέρρες, φράουλες από ελληνικές καλλιέργειες».
Ενώ πρόσθεσε ότι «Είμαστε πολύ κοντά στους Έλληνες παραγωγούς γενικά και θέλουμε και προσπαθούμε τα προϊόντα μας να βασίζονται σε ελληνικές πρώτες ύλες».
Με τις εγκαταστάσεις να βρίσκονται στην περιοχή της Βάρης και με ανθρώπινο δυναμικό 20 ατόμων «έχουμε αναπτύξει σημαντικά την παραγωγικότητα μας. Πλέον εξάγουμε τα προϊόντα μας σε εννέα χώρες μεταξύ αυτών στη Μέση Ανατολή όπως είναι Σαουδική Αραβία, το Ντουμπάι, έχουμε εδραιωθεί στην αγορά της Κύπρου και σε χώρες της Βόρειας Ευρώπης και με τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις υπάρχει πολύ έντονο ενδιαφέρον να επεκτείνουμε κι άλλο την δραστηριότητα μας και σε διεθνείς αγορές. Ξεκινήσαμε με ένα όραμα να εξάγουμε τα προϊόντα μας σε όλο τον κόσμο. Κάναμε φυσικά την αρχή μας στην Ελλάδα και αυτό ήταν και το σημαντικότερο για εμάς, να μείνουμε ως ένα ελληνικό brand, γιατί αυτό είμαστε και γιατί αυτό θέλουμε να πρεσβεύουμε προς τα έξω. Θέλουμε να επεκταθούμε και στις μεγάλες αγορές».
«Είναι πολύ τιμητικό για εμάς να βρει κάποιος τα προϊόντα μας σε μία πτήση σε όλο τον κόσμο»
Για την συνεργασία με αεροπορική εταιρεία ο κ. Στοφόρος ανέφερε ότι «είναι πολύ τιμητικό για εμάς να βρει κάποιος τα προϊόντα μας σε μία πτήση σε όλο τον κόσμο. Αυτό έχει άμεσο όφελος για εμάς, καθώς δημιουργεί μεγάλη αναγνωρισιμότητα του brand και για το εξωτερικό και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις ανθρώπων, οι οποίοι αφού επιστρέψουν στις χώρες τους, προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, για να ρωτήσουν που μπορούν να βρουν τα προϊόντα μας γιατί τα βρήκαν σε μία πτήση πηγαίνοντας διακοπές στην Ελλάδα και αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμάς και μας έχει βοηθήσει σε όλο τον κόσμο».