Παύση λειτουργίας των μονάδων της στο Σταυροχώρι Κιλκίς και τη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης στις 31 Μαΐου ανακοίνωσε η χαρτοποιία Sonoco Ελλάς Α.Ε., μέλος του Ομίλου της αμερικανικής πολυεθνικής Sonoco που εδρεύει στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ.
Στο Κιλκίς απασχολούνται 60 εργαζόμενοι και στη Θεσσαλονίκη άλλοι 30 και όπως γνωστοποίησαν οι ίδιοι – και επιβεβαιώθηκε στη «Ν» και από τη διοίκηση του Επιμελητηρίου Κιλκίς – το λουκέτο τους ανακοινώθηκε αιφνιδίως αμέσως μετά το τριήμερο της 25ης Μαρτίου με αιτιολογία το υψηλό ενεργειακό κόστος, το οποίο κρίθηκε δυσβάσταχτο.
Μάλιστα η επιχείρηση έχει προβεί, σύμφωνα πάντοτε με τους εργαζόμενους, σε επένδυση αυτοπαραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αλλά αυτή δεν εντάχτηκε στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ λόγω έλλειψης χωρητικότητας.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας, σύμφωνα με τον τελευταίο αναρτημένο ισολογισμό της στο ΓΕΜΗ που αφορά τη χρήση 2021, είναι της τάξης των 20 εκατ. ευρώ (19.932.910 ευρώ το 2021) με αρνητικά αποτελέσματα προ φόρων τη συγκεκριμένη χρονιά (ζημίες προ φόρων 387.530 ευρώ).
Η εταιρεία κατασκευάζει ανακυκλωμένο χαρτόνι, χάρτινα κυλινδρικά εξαρτήματα και κυλίνδρους, χαρτοπυρήνες κ.ο.κ. και διαθέτει εγκαταστάσεις 5.500 τ.μ. στο Σταυροχώρι Κιλκίς και στη μέχρι σήμερα διαδρομή της είχε και έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, με προορισμούς την Ιταλία, τη Βρετανία, την Κύπρο, την Αίγυπτο, τα ΗΑΕ, το Ισραήλ, το Κατάρ κ.α.
Ο αμερικανικός μητρικός Όμιλος, που έχει έτος ίδρυσης το 1899, διαθέτει πλέον σήμερα πάνω από 300 επιχειρήσεις σε 33 χώρες.
“Φέρνουμε περισσότερα στη συσκευασία από τη συσκευασία. Οι ολοκληρωμένες λύσεις συσκευασίας μας βοηθούν στον καθορισμό των προσωπικοτήτων της επωνυμίας, στη δημιουργία μοναδικών εμπειριών πελατών και στη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και της ποιότητας ζωής για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Όλα στην υπηρεσία του σκοπού μας: Καλύτερη Συσκευασία. Καλύτερη ζωή” αναφέρεται στην ιστοσελίδα της.
“Σήμερα, η ομάδα μας περιλαμβάνει περίπου 22.000 υπαλλήλους που εργάζονται σε 300+ επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Εξυπηρετούμε μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες παγκοσμίως σε καταναλωτικές, βιομηχανικές και άλλες αγορές. Με γνώμονα την κουλτούρα του σεβασμού, της ομαδικής εργασίας, της εξυπηρέτησης, της ακεραιότητας και της υπευθυνότητας, πρωτοστατούμε στην υπεύθυνη συσκευασία”.