Στο 29% έχει κολλήσει η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που συλλέγει η διεθνής εταιρία (ανάλυσης και παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών περί την τεχνολογία) Omdia.
Μεταξύ των 17 ευρωπαϊκών χωρών που εξετάζει η Omdia στην τελευταία έρευνά της έχουμε τους λιγότερους συνδρομητές μαζί με την Ισπανία και την Ιταλία.
Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης το 2021 ήταν 26%, ανέβηκε στο 28% το 2022, στο 29% το 2023 και μένει στο ίδιο επίπεδο και φέτος. Η Πορτογαλία με την Ολλανδία έχουν την υψηλότερη, 89% και 82% αντίστοιχα, ενώ χαμηλότερη και από εμάς (16%) έχει η Ιταλία και η Ισπανία (28%).
Τα στοιχεία που παρατίθενται, ωστόσο, δεν καταγράφουν το σύνολο των πολιτών που πληρώνουν για τηλεοπτικό περιεχόμενο. Η Netflix δεν ανακοινώνει συνδρομητές, όπως και άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες, π.χ. η Disney.
Οι συνδρομητές που καταμετρώνται είναι αυτοί των Cosmote TV, Nova και Vodafone. Ταυτόχρονα υπάρχει και το κοινό που αγοράζει παράνομα το περιεχόμενο των Cosmote TV και Nova.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αγοράς, οι πειρατικές συνδρομές είναι 500 χιλ. με 900 χιλιάδες. Το τελευταίο διάστημα η αστυνομία έχει καταφέρει να εντοπίσει κάποια από τα παράνομα κυκλώματα, όμως, όπως επισημαίνεται από τα στελέχη της αγοράς, το φαινόμενο της πειρατείας στο περιεχόμενο είναι εκτεταμένο και χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια.
Τα παραπάνω συμβάλλουν στις εξελίξεις που κυοφορούνται στην εν λόγω αγορά, καθώς οι ελληνικές συνδρομητικές πλατφόρμες δεν έχουν πάψει από την αρχή της δραστηριοποίησής τους να βρίσκονται σε κλοιό πιέσεων.
Η διείσδυσή τους στα νοικοκυριά δεν έχει φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο ώστε να καταστούν κερδοφόρες.