Μετά από τεχνική βλάβη που σημειώθηκε σήμερα στην εφαρμογή της McDonald’s, καταστήματα σε διάφορες χώρες, ανέστειλαν τη λειτουργία τους, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.
Στο Downdetector, πλατφόρμα που παρακολουθεί πότε οι εφαρμογές και οι ιστότοποι αντιμετωπίζουν τεχνικές δυσκολίες, υπήρξε σωρεία παραπόνων για προβλήματα και στην εφαρμογή McDonald’s στην Αυστραλία γύρω στις 2:00 π.μ. ώρα Ελλάδας την Παρασκευή.
Η McDonald’s Ιαπωνίας ανέστειλε τη λειτουργία περισσότερων από 3.000 καταστήματά ενώ ο εκπρόσωπος της εταιρείας στην Αυστραλία δήλωσε ότι η εταιρεία γνωρίζει για το πρόβλημα που επηρεάζει τα καταστήματά της σε εθνικό επίπεδο.
【お知らせ】
全国の多くの店舗で一時的に営業を停止しております。
お客様にはご迷惑をおかけして大変申し訳ございません。— マクドナルド (@McDonaldsJapan) March 15, 2024
«Γνωρίζουμε για μια τεχνική βλάβη, η οποία επηρέασε τα εστιατόριά μας- το πρόβλημα επιλύεται τώρα», δήλωσε εκπρόσωπος της McDonald’s.
«Ευχαριστούμε τους πελάτες για την υπομονή τους και ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκάλεσε αυτό», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι η διακοπή λειτουργίας «δεν σχετίζεται με συμβάν κυβερνοασφάλειας».
Η διακοπή λειτουργίας αναφέρθηκε για πρώτη φορά από την αυστραλιανή αλυσίδα γρήγορου φαγητού, η οποία δήλωσε ότι εργάζεται για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατό.
Σύμφωνα με το SkyNews, πελάτες της McDonald’s ανέφεραν ότι απομακρύνθηκαν από τα εστιατόρια σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου.
Επιπλέον, οι New York Times ανέφεραν ότι τα McDonald’s στο Χονγκ Κονγκ αντιμετώπισαν επίσης τεχνική βλάβη με την παραγγελία μέσω κινητού να μην λειτουργούν.