Στη διεύρυνση του δικτύου της προχωρά η Public με επένδυση 10 εκατ. Ευρώ. Στόχος η δημιουργία 10 νέων μεγάλων “Public + home” μέσα στην επόμενη τριετία
Το σχέδιο περιλαμβάνει πλήρη ανακαίνιση 3 καταστημάτων Public και αναβάθμισή τους σε mega “Public + home” το 2024, στις περιοχές των Ιωαννίνων, του Πειραιά και της Ρόδου και αναζήτηση ακινήτων 2.000τ.μ. σε Κρήτη, Πελοπόννησο και περιοχές στην Αττική για τη δημιουργία καταστημάτων “Public + home”
Σύμφωνα με την εταιρεία τα Public αναδιαμορφώνουν το δίκτυο καταστημάτων τους και βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση νέων σημείων τα οποία μπορούν να φιλοξενήσουν την εμπειρία “Public + home” σε όλη τη χώρα. Στόχος είναι να φιλοξενούν και την κατηγορία των μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών μεταφέροντας μικρού μεγέθους καταστήματα στα ήδη μεγάλα Public.
Πρόκειται για στρατηγική επένδυση επέκτασης του δικτύου φυσικών καταστημάτων που φιλοξενούν τη διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων τεχνολογίας, μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών, αλλά και τηλεοράσεων και ειδών ψυχαγωγίας, προκειμένου να προσφέρουν ακόμη περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές.
Η επένδυση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα της επιτυχίας του νέου μοντέλου για αγορές οικιακών συσκευών που σύστησαν στο αγοραστικό κοινό τα Public μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο, με τη σύσταση των καταστημάτων «Public + home».
Ενδεικτικό είναι το γεγονός του θετικού αποτυπώματος στην αγορά από τα 13 πρώτα μεγάλα καταστήματα “Public + home” καθώς το 94% των επισκεπτών τα αξιολόγησε θετικά, όσον αφορά στον σχεδιασμό των καταστημάτων, στην εξειδίκευση των εργαζομένων, καθώς και στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων που διαθέτουν.
Επιπλέον, το 75% των καταναλωτών συνολικά δηλώνει ισχυρή πρόθεσηνα επισκεφθεί τα συγκεκριμένα καταστήματα για αγορές προϊόντων τεχνολογίας, όπως smartphone, laptopκαιtablets, οικιακών συσκευών, όπως ψυγεία και πλυντήρια, και ψυχαγωγίας όπως τηλεοράσεις και προϊόντα gaming, επιβεβαιώνοντας έτσι την εμπιστοσύνη του στη μάρκα Public.