Στην εξαγορά της Stella Pack στην Πολωνία η οποία αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες επενδυτικές κινήσεις των τελευταίων ετών για τον όμιλο Σαράντη καθώς και στη γεωγραφική κατανομή της δραστηριότητας της εταιρείας και την προϊοντική ανάπτυξη εστίασε η διοίκηση της εισηγμένης κατά την ενημέρωση των αναλυτών, στον απόηχο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2023.
Η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Stella Pack S.A. σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου. Αυτή η στρατηγική κίνηση θα ενισχύσει την ηγετική θέση του Ομίλου στην πολωνική αγορά, συνεισφέροντας στον περαιτέρω εμπλουτισμό ενός ήδη ισχυρού χαρτοφυλακίου προϊόντων, ενώ αναμένεται να δώσει ώθηση στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας των καταναλωτικών προϊόντων οικιακής χρήσης, ενδυναμώνοντας το γεωγραφικό αποτύπωμα του Ομίλου στην περιοχή όπου δραστηριοποιείται. H Σαράντης διερευνά νέες εξαγορές αλλά και άνοιγμα σε νέες αγορές.
Όσον αφορά στη γεωγραφική ανάλυση, οι πωλήσεις στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένης και της Πορτογαλίας και επιλεγμένων διεθνών αγορών) αυξήθηκαν κατά 3,7% ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης στις κύριες κατηγορίες Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντιηλιακής Προστασίας, Προσωπικής Φροντίδας και Οικιακής Φροντίδας. Οι πωλήσεις του διεθνούς δικτύου που αντιπροσωπεύουν το 67,6% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 10,7%.
Ανά κατηγορία προϊόντων, το 2023 οι πωλήσεις των προϊόντων Ομορφιάς / Περιποίησης Δέρματος / Αντιηλιακής Προστασίας αυξήθηκαν κατά 32,0%. Οι πωλήσεις των προϊόντων Προσωπικής Φροντίδας αυξήθηκαν κατά 17,2%, οι πωλήσεις των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας σημείωσαν αύξηση 4,7%. Η κατηγορία των Στρατηγικών Συνεργασιών παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 4,6%. Η Σαράντης επισημαίνει ότι τηρώντας τη δέσμευσή της για επένδυση και καινοτομία στις βασικές της κατηγορίες, ενισχύοντας παράλληλα την απλοποίηση και αποτελεσματικότητα με στόχο τη δημιουργία αξίας και την απελευθέρωση ενέργειας στον οργανισμό συνεχίζει την πορεία της για τη δημιουργία περαιτέρω αξίας.
Διαβάστε ακόμη