Για την επιχείρηση «Τα καλά βουνά», τους στόχους της αλλά και για την πορεία της επιχείρησης εν μέσω και των σύγχρονων προκλήσεων, μίλησε στην εκπομπή «Ιn Business» με την Μαρία Σμιλίδου, ο συνιδιοκτήτης Βασίλης Καλαϊτζίδης, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.
Αναφορικά με το πώς ξεκίνησε να λειτουργεί η επιχείρηση «Τα καλά βουνά», ο κ. εξήγησε πως «η εταιρεία μας είναι ένα μικρό τυροκομείο το οποίο ιδρύθηκε το 2019 και ξεκίνησε στον χώρο των πωλήσεων το 2020. Το να παράγεις δεν είναι απλό, δεν είναι εύκολο, αλλά ακόμα πιο δύσκολο είναι να διαθέσεις το προϊόν σου, ειδικά όταν είναι ένα premium προϊόν, και να βρεθεί το κατάλληλο σημείο πώλησης. Δώσαμε ιδιαίτερη βαρύτητα όχι στην μαζική παραγωγή ποσοτήτων, αλλά ως προς την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων».
Για το ποιος ήταν ο αρχικός στόχος της επιχείρησης αλλά και για τους επόμενους στόχους και βήματα ανέφερε ότι «αυτό που επιχειρήσαμε περίπου στο δεύτερο χρόνο λειτουργίας μας είναι να αξιοποιήσουμε ένα προϊόν που παράγεται μόνο στις Σέρρες, δηλαδή το βουβαλίσιο γάλα και έτσι παράξαμε βουβαλίσιο τυρί».
Ο κ. Καλαϊτζίδης συνέχισε λέγοντας ότι «Όταν λέμε βουβαλίσιο γάλα ή προϊόντα στη χώρα μας αυτομάτως μας παραπέμπει στη λίμνη Κερκίνη, όπου το 80-90% των βουβαλιών είναι πάνω από 4.000 ζώα. Έχουμε αναπτύξει συνεργασίες μαζί τους, είναι οι προμηθευτές μας και προσπαθήσαμε σαν εταιρεία να αναδείξουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και της περιοχής μας , αλλά και να διαφοροποιηθούμε των υπολοίπων για να μπορέσουμε πιο εύκολα να διαθέσουμε τα προϊόντα μας».
Τέλος για την πορεία της εταιρείας εν μέσω και των σύγχρονων προκλήσεων ο κ. Καλαϊτζίδης ανέφερε ότι είναι σταδιακά ανοδική υπογραμμίζοντας ότι «Ελπίζουμε και αισιοδοξούμε πως οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων θα είναι υψηλότερη. Αυτή τη στιγμή το τυροκομείο μας τυροκομεί σε γάλα περίπου στους 100 τόνους και φέτος η φιλοδοξία και ο στόχος μας είναι να υπάρξει μια αύξηση τουλάχιστόν 30-40%».