Ο Γιώργος Πορτοκαλίδης, διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της «Ιωνική Σφολιάτα», μίλησε στην εκπομπή «Ιn Business» με την Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο στη Naftemporiki TV για την πορεία της εταιρίας εδώ και 33 χρόνια, την εξαγορά του 51% της εταιρείας από τον όμιλο Switz Group, τις εξαγωγές ανά τον κόσμο αλλά και για την κατάσταση που επικρατεί στην Ερυθρά Θάλλασα με αποτέλεσμα να επηρεάζεται το διεθνές εμπόριο.
Για τα 33 χρόνια πορείας στην αγορά δήλωσε ότι «από το 1991 και ενώ το 2000 ήταν μια μικρή εταιρεία με λίγο προσωπικό, τότε έγινε ΑΕ.
Ενώ αναφερόμενος στο ποσοστό του ομίλου Switz Group είπε ότι «το deal με τον όμιλο Switz Group έγινε, αφού αποχώρησε ο μέχρι πρότινος μέτοχος και ένα δικό μου μικρό ποσοστό εκχωρήθηκε στον όμιλο Switz Group. Η εταιρεία έχει καταφέρει πάρα πολλά πράγματα στα τοσα χρόνια λειτουργίας της. Πραγματοποιούμε τζίρο γύρω στα 30 εκατομμύρια, απασχολούμε γύρω στους 240 εργαζόμενους και το 40% του τζίρους μας είναι εξαγωγές. Στόχος μας είναι μετά και με τη συνέργεια με τον όμιλο να αυξηθεί η παρουσία μας στην αγορά του εξωτερικού. Ο όμιλος μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε παρουσία σε 50.000 σημεία στις αραβικές αγορές».
«Η Αυστραλία πρώτη χώρα στις εξαγωγές μας»
Ο κ. Πορτοκαλίδης συνέχισε λέγοντας ότι «αυτή τη στιγμή η Αυστραλία θα έλεγα είναι η πρώτη χώρα στις εξαγωγές μας, μετά έρχεται η Αμερική και η Κεντρική Ευρώπη. Στην Αυστραλία έχουμε αγωνιστέι πάρα πολύ. Είμαστε ίσως από τις μοναδικές εταιρείες που πουλάμε επώνυμα το προιόν μας με την μπραντα «Ioniki Filosoply»… και εκεί ο όμιλος έχει ένα εργοστάσιο που ίσως να βρεθούμε αρκετά εμπλεκόμενοι στις παραγωγικές του διαδικασίες».
Για τη συνεργασία με τον όμιλο ο κ. Πορτοκαλίδης σχολίασε ότι χρειάζεται χρόνος.
«Αυτές οι συνέργειες θέλουν χρόνο για να αποδώσουν. Αυτό που μπορώ να πω ότι αν κάνουμε σήμερα ένα τζίρο 30 εκατομμύρια, μπορούμε να τον διπλασιάσουμε μέσα σε λίγο χρόνο, γιατί έχουμε και την προοπτική του καινούργιου εργοστασίου…»
Για την Ερυθρά Θάλασσα
Για το πόσο επηρεάζει η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα τις εξαγωγές επισήμανε ότι:
«47 μέρες που ξέραμε για να φτάσουν τα προϊόντα μας στην Αυστραλία έχουν γίνει 3 μήνες. Είναι πολύ δύσκολο κάποιος να προβλέψει πως θα πάνε οι πωλήσεις του, πώς θα πάνε οι παραγγελίες του, πότε θα τις εκτελέσουμε, έχει δυσκολέψει πάρα πολύ… και στην Αμερική ο χρόνος έχει γίνει μεγαλύτερος από τις 27 μέρες έχουν αυξηθεί τουλάχιστον 15- 20 μέρες επιπλέον. Και δεν έχουν αυξηθεί μόνο οι μέρες έχουν αυξηθεί και τα κόστη…», κατέληξε ο κ. Πορτοκαλίδης.