Skip to main content

Biano.gr: Στην ελληνική αγορά η πλατφόρμα online πωλήσεων επίπλου και διακόσμησης

Όπως τονίζει στο naftemporiki.gr ο Ξενοφών Ελευθεριάδης, σύμβουλος του Biano, ο στόχος είναι να φτάσουν τις 300 συνεργασίες

Στην ελληνική αγορά των online πωλήσεων επίπλου αλλά και διακόσμησης στοχεύει η πλατφόρμα biano.gr, που ανήκει στον ίδιο όμιλο Miton με το Glami.gr. Πρόκειται για μία πλατφόρμα η οποία αποκαλύπτει την tech πλευρά του χώρου του επίπλου, βασισμένη σε λύση τεχνητής νοημοσύνης, και η οποία πλέον μιλάει ελληνικά. Ήδη μετρά τρεις μήνες λειτουργίας και σύμφωνα με τους δημιουργούς της κατάφερε να δημιουργήσει έναν κατάλογο που περιλαμβάνει περισσότερα από 500.000 προϊόντα διακόσμησης από περισσότερα από 35 ελληνικά και διεθνή eshop.

Όπως τονίζει στο naftemporiki.gr ο Ξενοφών Ελευθεριάδης, σύμβουλος του Biano, ο στόχος είναι να φτάσουν τις 300 συνεργασίες. Η εταιρεία εκτιμά ότι ο παραγόμενος τζίρος για τα συνεργαζόμενα eshop μέχρι και το τέλος του 2024 θα φτάσει στα 2 εκατ. ευρώ. Και περιμένει 4 εκατομμύρια επισκέψεις μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, που επιμερίζονται σε 500.000 επισκέψεις το μήνα. Ειδικά από τον Δεκέμβριο και μετά η επισκεψιμότητα έχει αυξηθεί.

Όπως τονίζει ο Λεωνίδας Βράιλας, Business Development Manager του Biano για την Ελλάδα, «ξεκινήσαμε ως ένας online κατάλογος επίπλων και διακοσμητικών ειδών με όραμα να προσφέρουμε σε όλους, λύσεις για ένα όμορφο σπίτι. Εργαζόμαστε διαρκώς στο να γίνουμε ένας πολύτιμος συνεργάτης για τα eshop του κλάδου και να βελτιώνουμε την εμπειρία όσων επισκέπτονται το biano και εξελίσσουμε τις τεχνολογίες μας με στόχο τις πιο έξυπνες, άνετες, ασφαλείς και εύκολες online αγορές για όλους».

Το Βiano μετράει ήδη περισσότερες από 35 συνεργασίες με eshop και brands επίπλων και ειδών διακόσμησης και έχει θέσει ως στόχο, μέχρι το τέλος του έτους να φτάσει τις 300. Ξεκινώντας το 2015 από την Τσεχία, επεκτάθηκε γρήγορα σε 7 ακόμη ευρωπαϊκές αγορές όπως η Ολλανδία, η Ιταλία και η Πορτογαλία, με πιο πρόσφατη προσθήκη την Ελλάδα. Το μοντέλο συνεργασίας με τα eshop, που εφαρμόζεται και στην ελληνική αγορά βασίζεται στην πλήρη ελευθερία των eshop να ορίσουν τα προϊόντα τους, τον βαθμό προβολής του στον κατάλογο του biano, αλλά και την πλήρη αυτονομία τους όσον αφορά στις παραγγελίες και τις αποστολές, οι οποίες γίνονται απευθείας από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα. Αυτό το μοντέλο επιτρέπει στα eshop να διευρύνουν τη βάση των πελατών τους, έχοντας παράλληλα τον πλήρη έλεγχο της εμπειρίας που θέλουν να προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό.

Biano Studio

Σύμφωνα με τον κ. Βράιλα, «η πλατφόρμα διευκολύνει δίνοντας ιδέες διακόσμησης, εργαλεία αλλά και ευκολία στις αγορές. Διαθέτει επιλογές online και offline, προϊόντα προς σύγκριση τιμής, ποιότητας και κυρίως με τη δυνατότητα να μπορέσει κάποιος να φανταστεί όλα αυτά τα αντικείμενα μαζί στον χώρο. Παράλληλα διαθέτει εργαλεία διακόσμησης όπως το Biano Studio, που αποτελεί έναν εικονικό διακοσμητή διαθέσιμο δωρεάν σε όλους μετά την εγγραφή τους στο biano.gr».

Βάζοντας για φόντο ακόμη και μια πραγματική φωτογραφία του χώρου που θέλουν να διακοσμήσουν, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το ιδανικό αποτέλεσμα με μερικά μόνο κλικ. Στο τέλος της διαδικασίας μπορούν ακόμη και να δουν τη λίστα όλων των επίπλων που χρησιμοποίησαν, να δουν το κόστος τους και φυσικά να προχωρήσουν πολύ εύκολα σε αγορά μέσα από τα συνεργαζόμενα eshop. Όπως εξηγούν οι δημιουργοί της πλατφόρμας κάθε καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να «δημιουργήσει» τις ιδέες του και να δει πώς θα φαίνονται στον χώρο, χρησιμοποιώντας φωτογραφίες πραγματικών προϊόντων που βρίσκει στον κατάλογο, όπως θα έκανε και ένας διακοσμητής σε οποιαδήποτε σχεδιαστικό πρόγραμμα.