Διατήρηση της έντονης προωθητικής εμπορικής πολιτικής στο ράφι προβλέπει η φετινή στρατηγική της Coca Cola Τρία Έψιλον, η οποία εστιάζει παράλληλα στα νέα λανσαρίσματα και στην δημιουργία trends με στόχευση στο premium HoReCa.
Αυτό ανέφερε η κα Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca Cola 3Ε για την Ελλάδα και την Κύπρο, στο περιθώριο της έκθεση «Τα brands χτίζονται στο HoReCa».
Ο ισχυρός εμφιαλωτής διατηρεί αισιοδοξία για την πορεία της φετινής χρονιάς όπως ανέφερε η Νίκολιτς στο πλαίσιο των εγκαινίων της έκθεσης HoReCa. «Το 2023 εάν και δύσκολο ήταν καλό. Αυτό δίνει την προοπτική για το 2024, καθώς η ταχύτητα, η ευελιξία θα βοηθήσει να ανταπεξέλθουμε σε όποιες δυσκολίες» τόνισε.
Ερωτηθείσα για τις επιδόσεις της περσινής χρήση η ίδια ανέφερε ότι όλες οι κατηγορίες κερδίζουν μερίδα, με τα αναψυκτικά να ενισχύονται μεριδιακά κατά 0,3%, ενώ πάνω από τις προβλέψεις κινήθηκε και το πεδίο της διακίνησης των έξι σημάτων μπύρας που έχουν εμπεριέλθει στο portofolio της εταιρείας.