Στην ενίσχυση της γκάμας των υπηρεσιών του προχωρά το efood το 2024, με τη δημιουργία του efood last mile και την επέκταση του delivered by efood. Ειδικότερα, σύμφωνα με την εταιρεία, το 2024 αναμένεται να αποτελέσει έτος ανάπτυξης της νέας υπηρεσίας efood last mile, με στόχο να εξελιχθεί σε αποτελεσματική λύση για τα καταστήματα που θα μπορούν να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα του efood.
Επιπλέον, το 2024 αναμένεται η επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood, με τη ζήτηση από νέα καταστήματα όπως και από τα συνεργαζόμενα (που δεν κάνουν χρήση του delivered by efood) να είναι ήδη συνεχώς αυξανόμενη. Όπως τονίζεται, η δημιουργία της νέας υπηρεσίας efood last mile, σε συνδυασμό με τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για την υπηρεσία delivered by efood, θα οδηγήσει κατά την τρέχουσα οικονομική χρήση στη σημαντική αύξηση του αριθμού των διανομέων, με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, η οποία προγραμματίζει ήδη την πρόσληψη επιπλέον 20% από τον σημερινό στόλο διανομέων.
Εδραίωση και επέκταση υπηρεσιών
Ειδικότερα, το efood κατέγραψε μια σημαντική ανάπτυξη της υπηρεσίας delivered by efood το 2002, χρονιά έναρξης της υπηρεσίας ως ένα νέο μοντέλο λειτουργίας διανομής με οφέλη τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τα συνεργαζόμενα καταστήματα.
Η υπηρεσία εδραιώθηκε το 2023 στην ελληνική αγορά, καταγράφοντας σημαντική αύξηση τόσο στον όγκο παραγγελιών, όσο και στον αριθμό καταστημάτων που το επιλέγουν ως υπηρεσία.
Το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία διανομής του efood με τον δικό του στόλο έφτασε το περασμένο έτος τα 8.756, σε 21 πόλεις της Ελλάδας, με τελευταίες προσθήκες στη γεωγραφική επέκταση της υπηρεσίας τη Λαμία, τη Ρόδο, τη Χαλκίδα και τις Σέρρες.
Το delivered by efood κατέγραψε αύξηση 48%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα, σε επίπεδο καταστημάτων, τα καταστήματα που επιλέγουν περισσότερο την υπηρεσία delivered by efood για τη διανομή των προϊόντων τους με τον στόλο του efood είναι τα καφέ, τα mini market και τα ζαχαροπλαστεία.
Σε επίπεδο προτιμήσεων των καταναλωτών οι οποίοι επέλεξαν την υπηρεσία delivered by efood, τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν τα είδη supermarket και μικρής λιανικής – μέσω του efood market -, τα burger και ο καφές για το 2023.
Η ανάπτυξη του delivered by efood αποτυπώνεται στις θέσεις εργασίας που δημιουργούνται για τους διανομείς, οι οποίες για το 2023 αυξήθηκαν κατά 44%, με τις συνολικές ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας για τους διανομείς να ξεπερνούν τα 17 εκατομμύρια ευρώ.
Να σημειωθεί ότι το 2023 το efood πρόσθεσε και τη νέα υπηρεσία Σκλαβενίτης Express, παρέχοντας μια επιπλέον δυνατότητα στους καταναλωτές, κυρίως για τις μικρού όγκου παραγγελίες που καλύπτουν άμεσες ή έκτακτες ανάγκες τους, επιλέγοντας ανάμεσα σε 2.400 προϊόντα από τα supermarket Σκλαβενίτης και παραλαμβάνοντας σε λιγότερο από μια ώρα από την παραγγελίας τους, με τον στόλο διανομής του efood.
Φέτος με τη νέα υπηρεσία efood last mile οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τον στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους, είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία, είτε εντός δύο ημερών.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα, η νέα υπηρεσία δίνει στα συνεργαζόμενα καταστήματα τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα επιπλέον κανάλι πώλησης, προσφέροντας αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές τους και χωρίς να χρειάζεται να αναλάβουν τα ίδια το κομμάτι της διανομής. Για την αξιοποίηση της υπηρεσίας, τα καταστήματα κάνουν μια απλή ηλεκτρονική διαδικασία, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθήσουν σε πραγματικό χρόνο την πορεία της παράδοσης με live tracking, κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που θα λάβουν μετά την ολοκλήρωση των αγορών τους, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής, με την Ομάδα Υποστήριξης του efood να βρίσκεται στη διάθεσή τους.