Συνέντευξη στο κανάλι της Ναυτεμπορικής και στην εκπομπή «In Business» με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο, παραχώρησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Sea Planes, Νίκος Χαραλάμπους.
Ο κ. Χαραλάμπους αναφέρθηκε στο γεγονός ότι μετά από πολλά χρόνια προσπαθειών και μετά από πολλά εμπόδια που ξεπεράστηκαν κατάφεραν να πραγματοποιήσουν την πρώτη δοκιμαστική πτήση υδροπλάνου. «Αυτήν την άνοιξη – καλοκαίρι είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε στην περιοχή του Ιονίου. Έχουμε ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για να μπούμε σε μια καθημερινή πτητική λειτουργία όπου θα διασυνδέσουμε Κέρκυρα – Παξούς, τα διαπόντια νησιά, Ιωάννινα, Πάτρα και όποιο άλλο υδατοδρόμιο ή υδάτινο πεδίο είναι έτοιμο να προστεθεί στο δίκτυο. Ακολουθεί το καλοκαίρι, το δίκτυο των Σποράδων, Βόλος-Σκόπελος-Αλόννησος-Σκύρος με επέκταση τα υδατοδρόμια και τα υδάτινα πεδία Εύβοιας και το επόμενο βήμα είναι η Αττική με την Τήνο, την Πάτμο και τη Σίφνο».
Για τις τιμές των εισιτηρίων και τα παράπονα για υψηλές τιμές ο κ. Χαραλάμπους σχολίασε «ότι είναι ιδιαίτερα χαμηλή σε σχέση με τις αεροπορικές εταιρείες υδροπλάνων στον υπόλοιπο κόσμο, κυμαίνεται στα 75-80€ η μισή ώρα πτήσης, ανάλογα με την προσέγγιση και είναι και συγκρίσιμες με τις τιμές των καραβιών.
Για το business plan του δικτύου ανέφερε: «Εμείς με τις αεροπορικές εταιρείες δουλεύουμε συμπληρωματικά… Έχουμε διασυνδέσεις σε πάνω από 120 υδατοδρόμια που θα αγγίζουν τον αριθμό των 200 σημείων προσέγγισης μαζί με τα υδάτινα πεδία. Σήμερα είναι σε διαδικασία αδειοδότησης περίπου 100 υδατοδρόμια και 30 υδάτινα πεδία. Πιστεύω ότι μέχρι το 2025 θα έχουμε υλοποιήσει περίπου το 80% αυτό του δικτύου.
Παράλληλα αναπτύσσουμε δραστηριότητες όχι μόνο διασύνδεσης των νησιών, αλλά και εξυπηρέτησης της κρουαζιέρας, κάποιες περιηγητικές πτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και επίσης μπαίνουμε στο κομμάτι των ξενοδοχείων, των resorts, όπου μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες προς τους πελάτες.
Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι η Ελλάδα έχει ένα μεγάλο απόθεμα επιβατικού κοινού, που μπορεί να μεγαλώσει και με τις γείτονες χώρες και μπορούμε να προσφέρουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ένα νέο προϊόν και ένα συμπληρωματικό προϊόν με τα υδροπλάνα. Είναι τόσο μεγάλο το φάσμα λειτουργίας των υδροπλάνων που αν αναλογιστούμε ότι η Ελλάδα έχει πέραν των 30 εκατ. επισκεπτών και 10 εκατ. κατοίκους μιλάμε για μια δεξαμενή επιβατικού κοινού όπου μπορούν να εξυπηρετηθούν από 200-300 υδροπλάνα όλο το χρόνο»