Με «φρέσκια» ομάδα θα εισαχθεί στο Χρηματιστήριο Αθηνών το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», καθώς οι βασικοί μέτοχοι έχουν ήδη επιλέξει το 13μελές διοικητικό συμβούλιο, το οποίο θα «τρέχει» τον μεγαλύτερο αερολιμένα της χώρας, μόλις αυτός ολοκληρώσει την Αρχική Δημόσια Προσφορά.
Ενώ ο Γιάννης Παράσχης παραμένει στη θέση του διευθύνοντος συμβούλους, αλλαγές επέρχονται στην κορυφή του Δ.Σ., με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη να διορίζεται στη θέση του προέδρου της εταιρείας (από το 2021 ήταν ο Ριχάρδος Λαμπίρης), προκειμένου να διοικήσει την εταιρεία σ’ αυτή τη νέα εποχή.
Τώρα γιατί επελέγη ο κ. Κεφαλογιάννης λίγο πριν την είσοδο του «Ελ. Βενιζέλος» στο Χρηματιστήριο Αθηνών;
Ο βασικός λόγος, όπως διαρρέεται, είναι κυρίως το τρίπτυχο επιτυχιών, το οποίο έχει επιτελέσει ο ίδιος την τελευταία 15ετία. Πρόκειται για α) την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Εταιρείας, β) την πρόσφατη εξυγίανση τη ΔΕΗ και γ) την εκκαθάριση των εκκρεμών συντάξεων στον ΕΦΚΑ. Όλα αυτά «φούσκωσαν» σε τέτοιο βαθμό το βιογραφικό του, ώστε να θεωρηθεί ως ο κατάλληλος άνθρωπος για να οδηγήσει την εταιρεία σε ασφαλή χρηματιστηριακά μονοπάτια.
Δίπλα σ’ όλα αυτά, βέβαια, θα πρέπει να προστεθεί ότι ο κ. Κεφαλογιάννης διατηρεί άριστές και στενές σχέσεις με τον νυν υπουργό Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη, με τον οποίο έχουν συνεργαστεί στο υπουργείο Μεταφορών, στο υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας, καθώς και στο υπουργείο Εργασίας. Ας σημειωθεί, δε, ότι η θέση του προέδρου στο Δ.Σ. αποτελεί επιλογή του ελληνικού δημοσίου, με βάση τον καταμερισμό ανάμεσα στους βασικούς μετόχους του αεροδρομίου.
Φυσικά, στο πλευρό του κ. Κεφαλογιάννη, ο οποίος είχε διατελέσει και στο παρελθόν μέλος του Δ.Σ. του «Ελ. Βενιζέλος», θα βρίσκεται ο κ. Παράσχης (επιλογή του καναδικού επενδυτικού ταμείου), ο οποίος εδώ και χρόνια εκτελεί χρέη διευθύνοντος συμβούλου.