Στην ολοκλήρωση της εξαγοράς της πολωνικής εταιρείας Stella Pack προχώρησε ο όμιλος Σαράντη μέσω της Sarantis Polska S.A., 100% θυγατρική εταιρεία του Ομίλου. Η συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση που έγινε βάσει του αρχικού σχεδιασμού του ομίλου και κατόπιν των σχετικών εγκρίσεων από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Πολωνίας, ανοίγει το δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη της εισηγμένης στην πολωνική αγορά.
Όπως τονίζει η διοίκηση του ομίλου Σαράντη η εξαγορά της Stella Pack S.A. σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου Σαράντη και εδραιώνει τον πρωταγωνιστικό του ρόλο ως ηγέτιδα εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων με σημαντική και διαρκώς αυξανόμενη διεθνή παρουσία.
Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που συνεισφέρει στον περαιτέρω εμπλουτισμό ενός ήδη ισχυρού χαρτοφυλακίου προϊόντων, ενώ αναμένεται να δώσει ώθηση στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας των καταναλωτικών προϊόντων οικιακής χρήσης, ενδυναμώνοντας το γεωγραφικό αποτύπωμα του Ομίλου στην περιοχή όπου δραστηριοποιείται.
Η Stella Pack S.A. αποτελεί μία σημαντική προσθήκη στον Όμιλο Σαράντη καθώς κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή και διάθεση ειδών οικιακής χρήσης, με 25 χρόνια παρουσίας σε τρεις χώρες, την Πολωνία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία. Παράλληλα αποτελεί μια εταιρεία με ισχυρή παρουσία σε θέματα κυκλικής οικονομίας, καθώς λειτουργεί μόνο με ανακυκλωμένο πλαστικό για την παραγωγή πλαστικής σακούλας, διαθέτοντας γραμμή διαχωρισμού των απορριμμάτων της, ώστε να κατασκευάζει εσωτερικά το ανακυκλωμένο πλαστικό που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες παραγωγής της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα ο Κυριάκος Σαράντης, διευθύνων σύμβουλος του ομώνυμου ομίλου είχε κάνει λόγο για την είσοδο της Σαράντης σε μια νέα φάση επιταχυνόμενης ανάπτυξης, συμπεριλαμβάνοντας και την εξαγορά της Stella Pack. Παράλληλα η διοίκηση είχε σημειώσει πως η στρατηγική του ομίλου παραμένει αμετάβλητη, με έμφαση στην ανάπτυξη, είτε οργανική είτε μέσω εξαγορών, στην ενίσχυση της θέσης του στη γεωγραφική περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, στη βελτιστοποίηση των λειτουργικών του εξόδων, στις οικονομίες κλίμακας, στις συνέργειες και στην λειτουργική μόχλευση (operating leverage). Ο όμιλος διερευνά τις δυνατότητες της κυκλικής καινοτομίας, τόσο στα συστατικά όσο και στη συσκευασία και έχει αρχίσει να αναπτύσσει τις δυνατότητές του ξεκινώντας πιλοτικά προγράμματα για brands και υλικά που αφορούν μελλοντικά προϊοντικά λανσαρίσματα.
Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου Σαράντη οι χώρες του διεθνούς δικτύου που αντιπροσωπεύουν το 67,73% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 16,10% στα 157,37 εκατ. ευρώ το Α’ εξάμηνο του 2023.
Όλες οι χώρες του Ομίλου ωφελήθηκαν από το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων προσωπικής φροντίδας και περιποίησης και αξιοποίησαν ευκαιρίες ανάπτυξης, με αποτέλεσμα να παρουσιάσουν σημαντική άνοδο πωλήσεων. Ειδικότερα οι κατηγορίες σακουλών απορριμμάτων και συσκευασίας τροφίμων εμφάνισαν άνοδο πωλήσεων σε όλες τις χώρες του Ομίλου.
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας του ομίλου Σαράντη διαμορφώθηκαν σε 78,39 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,95%, αντικατοπτρίζοντας την καταναλωτική τάση τόσο στην κατηγορία των συσκευασιών τροφίμων όσο και στις σακούλες απορριμμάτων οι οποίες εμφανίζουν άνοδο πωλήσεων. Η συμμετοχή των προϊόντων Οικιακής Φροντίδας στο σύνολο των πωλήσεων του Ομίλου ανήλθε στο 33,74%.