Το ξεπακετάρουμε, το δοκιμάζουμε και το πακετάρουμε ξανά, για να ξεκινήσει μία συχνά χρονοβόρα διαδικασία επιστροφής. Οι οnline αγορές ενέχουν πάντα το ρίσκο, αυτό που παραγγείλαμε να μην είναι αυτό που πρέπει.
Για τους Γάλλους αγοραστές, το εθνικό ταχυδρομείο (La Poste) δοκιμάζει έναν τρόπο να κάνει τη διαδικασία λιγότερο δύσκολη από τεχνικής άποψης. Πειραματίζεται, με αποδυτήρια εντός των καταστημάτων του για να εξυπηρετήσει όσους θέλουν να επιστρέψουν γρήγορα τις αγορές που δεν θέλουν.
Το αποδυτήριο έχει το σχήμα και το καναρινο – κίτρινο χρώμα ενός γαλλικού γραμματοκιβωτίου. Στο εσωτερικό του υπάρχει μια καρέκλα, ένας καθρέφτης και ένα ράφι για την τοποθέτηση των πακέτων, ώστε οι επιστροφές να γίνουν επιτόπου
Η La Poste ανέφερε ότι η ιδέα προέκυψε αφού είδε πελάτες να παραλαμβάνουν τα πακέτα τους μόνο και μόνο για να επιστρέψουν λίγο αργότερα επειδή τα αντικείμενα δεν τους έκαναν.
https://twitter.com/Clarismelda/status/1745179389208236355
Η Michele Limouzy, πελάτισσα, δήλωσε ότι «βοηθά τους πελάτες να αποφεύγουν τα άσκοπα πηγαινέλα και να εξοικονομούν χρόνο»
Η La Poste ελπίζει επίσης ότι το πείραμα θα αυξήσει την πελατεία της
Ωστόσο, η διευκόλυνση των καταναλωτών, δεν έγινε δεκτή με ικανοποίηση από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων. Η γαλλική ένωση λιανοπωλητών, η οποία έχει μέλη, περίπου 450.000 μικρά καταστήματα, δήλωσε ότι η πρωτοβουλία προκαλεί «βαθιά δυσαρέσκεια μεταξύ των μικρών ανεξάρτητων λιανοπωλητών και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τη ζωντάνια των τοπικών οικονομιών, εάν επεκταθεί σε εθνικό επίπεδο».
naftemporiki.gr