Σε αγοραστές υψηλών προδιαγραφών προσπαθεί να απευθυνθεί η εταιρεία λιανικής πώλησης H&M, καθώς προσπαθεί να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους και να απομακρυνθεί από τον άμεσο ανταγωνισμό με τον γίγαντα της ταχείας μόδας Shein.
Η ταχεία ανάπτυξη του διαδικτυακού λιανοπωλητή που ιδρύθηκε από την Κίνα, που πουλά φορέματα 8$, μπλουζάκια 5$ και κοσμήματα 2$, ανατρέπει τη βιομηχανία.
Κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, η τραγουδίστρια Cher, η Σουηδή τραγουδίστρια Robyn και η Νοτιοκορεάτισσα DJ Peggy Gou εμφανίστηκαν στο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης Silencio σε ένα πλήθος ηθοποιών και μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Jared Leto, Elle Fanning και Irina Shayk. Όλοι φορούσαν ρούχα από την τελευταία συνεργασία της H&M, μια συλλογή με το εμπορικό σήμα της Paco Rabanne.
Shein: «Δεν προβλέπει τάσεις», απλά τρέχει – Πώς άφησε πίσω της κολοσσούς όπως Zara και H&M
Σύμφωνα με την Coresight Research, η Shein είναι πλέον ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής fast-fashion στον κόσμο, με εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 18%, ακολουθούμενη από τον ιδιοκτήτη της Zara, Inditex με 17% και την H&M με 5%.
Σύμφωνα με το data.ai η Shein έχει περισσότερους Ευρωπαίους χρήστες απ’ ότι στις ΗΠΑ, έχοντας υπερδιπλασιάσει τον αριθμό των μηνιαίων ενεργών χρηστών στην περιοχή σε 65,5 εκατομμύρια από τον Ιανουάριο του 2022.
«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Shein έχει «ταράξει τα νερά». Έχει εισέλθει στην αγορά και έχει αναπτυχθεί πολύ γρήγορα, κάτι που είμαι βέβαιος ότι έχει εκπλήξει την H&M», δήλωσε ο Adil Shah, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στη Storebrand στο Όσλο, η οποία κατέχει μετοχές της H&M.
Η H&M δήλωσε την Παρασκευή ότι η στρατηγική της να προσφέρει στους πελάτες «τον καλύτερο συνδυασμό μόδας, ποιότητας και βιωσιμότητας, στην καλύτερη τιμή» παραμένει αμετάβλητη. Οι πωλήσεις της εταιρείας μειώθηκαν κατά 4% το τέταρτο τρίμηνο, χάνοντας έδαφος από τη Zara, της οποίας η μητρική εταιρεία Inditex σημείωσε αύξηση πωλήσεων 7% για το πιο πρόσφατο τρίμηνο.
Πηγή: Reuters