Οι επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής, η ενίσχυση του χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της μέσω στρατηγικών συνεργατών, αλλά και μέσω πρωτοπόρων ιδιοπαραγώμενων λύσεων, καθώς και η επέκταση σε νέες αγορές με την ίδρυση γραφείων, περιλαμβάνονται στο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του ομίλου Printec που μετρά 35 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.
Με αφετηρία το 1988 ο όμιλος έχει επεκτείνει τη δραστηριότητά του πλέον στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Η εταιρεία αριθμεί 900 εργαζόμενους και γραφεία σε 15 αγορές, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, όπως αυτόματες συναλλαγές και πληρωμές, λύσεις security, compliance και Digital on boarding, καθώς και ηλεκτρονικές υπογραφές για κάθε μορφή επιχείρησης.
Όπως τονίζει ο Χάρης Κωνσταντίνου, Πρόεδρος του Ομίλου Printec, «το 1988, τέσσερις φίλοι και καλοί επαγγελματίες πληροφορικής αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια εταιρεία με κύριο σκοπό να προσφέρουμε επιτυχημένες παροχές στους πελάτες μας. Στο ξεκίνημα αυτό είχαμε όμως ένα όραμα, να είμαστε καινοτόμοι και να προσπαθούμε να εντοπίσουμε νέες ευκαιρίες. Έπειτα από 35 χρόνια, είμαστε περήφανοι που η δέσμευση της Printec για την προώθηση της καινοτομίας, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, την επένδυση στους ανθρώπους της και τη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος παραμένει ακλόνητη».
Στον τομέα των σημείων πώλησης (POS) η Printec εγκατέστησε τα πρώτα συστήματα POS στην Ελλάδα, Κροατία, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, ενώ ορόσημο για την εταιρεία αποτέλεσε η εγκατάσταση του πρώτου ATM στη Βουλγαρία το 1995 για την United Bulgarian Bank. Στα πιο σημαντικά επιτεύγματα της συμπεριλαμβάνονται οι στρατηγικές συνεργασίες που έχει καλλιεργήσει με κάποιες από τις ηγέτιδες εταιρείες της βιομηχανίας, όπως είναι οι NCR, Verifone, FIS,Castles, Glory, Namirial και Worldline.
Με έδρα την Αθήνα, ο Όμιλος Printec διαθέτει παρουσία σε Αυστρία, Σλοβενία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουκρανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Μαυροβούνιο, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Αλβανία, Κόσοβο, Βόρεια Μακεδονία και Κύπρο, έχοντας προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε ανακαίνιση των εγκαταστάσεών του σε πολλές χώρες, ενώ φέτος για 3η φορά υλοποιεί εσωτερικό διαγωνισμό καινοτομίας και ιδεών, ενισχύοντας τον διάλογο με κάθε εργαζόμενο και ομάδα.