Τη δυνατότητα εμφάνισης και διαχείρισης συνδρομών και παγίων εντολών δίνει, πρώτη τράπεζα στην Ελλάδα, η Optima bank, σε συνεργασία με την εταιρεία Subaio και τη Mastercard.
Σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί πληθώρα εφαρμογών η ανάγκη των καταναλωτών για καλύτερη παρακολούθηση των μηναίων εξόδων τους, γίνεται περισσότερο έντονη από ποτέ. Με τη νέα λειτουργία, οι πελάτες της Optima bank μπορούν να βλέπουν απευθείας μέσα από τα digital κανάλια της τράπεζας (Optima e-banking & Optima mobile app) όλες τις συνδρομές που διατηρούν σε υπηρεσίες, στις οποίες έχουν συνδέσει την Optima bank κάρτα τους (χρεωστική ή πιστωτική) χωρίς να απαιτείται καμία εγγραφή ή επιπλέον κόστος.
Όλα τα βασικά στοιχεία κάθε συνδρομής ή πάγιας εντολής που πληρώνεται με Optima bank κάρτα, όπως για παράδειγμα συνδρομές σε πλατφόρμες ψηφιακής μουσικής, αποτυπώνονται σε μία οθόνη και εμφανίζονται με απλό και κατανοητό τρόπο, ώστε οι χρήστες έχουν με μια ματιά χρήσιμες πληροφορίες, όπως το ποσό, τη συχνότητα και την ιστορικότητα των πληρωμών τους. Παράλληλα, η πλήρης εικόνα των συνδρομών απευθείας μέσα από το e-banking και το mobile banking, διευκολύνει τους πελάτες της τράπεζας ως προς τη διαχείριση και τον προγραμματισμό των επόμενων πληρωμών τους με την κάρτα τους.
Με αυτή τη νέα λειτουργία, η Optima bank συνεχίζει, όπως τονίζει, να δημιουργεί καινοτόμες λύσεις που εξελίσσουν διαρκώς την εμπειρία των πελατών της και ενισχύουν τη «διαφορετική ματιά» της στην τραπεζική εξυπηρέτηση.
Ο Αλέξανδρος Βλαγκούλης, Head of Products & Marketing της Optima bank, δήλωσε σχετικά: Στην Optima bank, είμαστε πάντα προσηλωμένοι στην παροχή πρωτοποριακών λύσεων που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών μας. Η νέα λειτουργία που εισάγουμε, επιτρέπει στους κατόχους καρτών Optima bank να έχουν συνολική εικόνα και διαχείριση των συνδρομών τους σε υπηρεσίες, απευθείας μέσα από τα digital κανάλια μας. Το επόμενο στάδιο αυτής της καινοτόμου δυνατότητας, είναι το να βλέπουν οι πελάτες μας τις συνδρομές τους, που έχουν συνδεδεμένες και με κάρτες άλλων τραπεζών. Η συνεργασία μας με τη SUBAIO και τη Mastercard αποτυπώνει τη δυναμική μας προσέγγιση στη διαρκή εξέλιξη των τραπεζικών υπηρεσιών, συνδυάζοντας την τεχνολογική υπεροχή και την εμπειρία των συνεργατών μας».
Από την πλευρά του, ο Παναγιώτης Πολύδωρος, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, σημείωσε: «Στη Mastercard είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας με την Optima bank και τη Subaio, η οποία εισάγει μια πρωτοποριακή λύση για τη διαχείριση συνδρομών στην Ελλάδα. Αυτή η καινοτόμος συνεργασία, απoτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας να στηρίζουμε τον χώρο των fintech, καθώς η Subaio αναδείχθηκε μέσα από το Πρόγραμμα StartPath της Mastercard, αναβαθμίζοντας με τις δυνατότητές της την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών για απρόσκοπτες και ασφαλείς συναλλαγές. Η δυνατότητα που προσφέρει η Optima bank στους πελάτες της να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται εύκολα τις συνδρομές τους, ευθυγραμμίζεται με το όραμά μας για την εξέλιξη της τεχνολογίας πληρωμών και την προώθηση της οικονομικής ευημερίας. Προσβλέπουμε στη συνέχιση μιας δυναμικής συνεργασίας με την Optima bank με στόχο να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες καινοτόμες λύσεις που αναδιαμορφώνουν το τοπίο των τραπεζικών υπηρεσιών».
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που σηματοδοτούμε την είσοδό μας στην ελληνική αγορά συνεργαζόμενοι με την Optima bank, έναν πραγματικό καινοτόμο στον τομέα της τραπεζικής στην Ελλάδα. Η δέσμευσή μας είναι να προσφέρουμε μια άρτια, χωρίς προβλήματα εμπειρία για τη διαχείριση συνδρομών και πληρωμών, τέλεια προσαρμοσμένη στον σύγχρονο τρόπο ζωής του καταναλωτή. Οι λύσεις της Subaio έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στην ψηφιακή γενιά, δημιουργώντας ένα ισχυρό αίσθημα οικονομικού ελέγχου και ενδυνάμωσης. Συνεργαζόμενοι με την Optima bank, δεν πρωτοπορούμε μόνο σε νέες λύσεις αλλά ενισχύουμε την ανάπτυξη και επιβεβαιώνουμε την κοινή δέσμευση για τη βέλτιστη ψηφιακή τραπεζική εμπειρία» δήλωσε σχετικά ο Frederrick Hamann, CCO, Subaio.