Νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 15 εκατ. ευρώ έχει στα σκαριά για τη διετία 2024-2025 η Μεβγάλ, η οποία καταγράφει φέτος αύξηση τζίρου άνω του 20% και διψήφια επίσης ανάπτυξη σε όγκο πωλήσεων.
Η επενδυτική φιλοσοφία της εταιρείας, όπως επισημαίνει στη «Ν» ο διευθύνων σύμβουλός της, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος Χατζάκος, επικεντρώνεται στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας, τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεών της, την αυτοματοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας και την αύξηση των δυνατοτήτων της για παραγωγή νέων προϊόντων.
Έτσι, σε συνέχεια δυο επενδυτικών προγραμμάτων των τελευταίων ετών, τα οποία εστίασαν κυρίως το πρώτο στο γιαούρτι και το δεύτερο στο λευκό τυρί και συνολικά άγγιξαν τα 20 εκατ. ευρώ, το επόμενο επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, ύψους 15 εκατ. ευρώ για την διετία 2024-25, εστιάζει στην εμφιάλωση του γάλακτος με νέα γραμμή παραγωγής, στον τομέα των logistics με επέκταση της αποθήκης μας και νέο σχεδιασμό διαχείρισης αποθεμάτων και picking και στη διατήρηση της ψυκτικής αλυσίδας – από το στάδιο της συλλογής του γάλακτος μέχρι τα προϊόντα να φτάσουν στο τραπέζι– καθώς όπως σημειώνει ο κ.Χατζάκος αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο ποιότητας όλων των γαλακτοκομικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι η Μεβγάλ διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα και πιο οργανωμένα ψυχόμενα δίκτυα της Ελλάδας, με συστήματα ελέγχου και καταγραφής θερμοκρασίας, τα οποία εντάσσονται σε αυστηρά πρωτόκολλα ποιότητας.
«Στόχος μας είναι η διατήρηση και ανάπτυξη των μεριδίων μας στην ελληνική και διεθνή αγορά βασιζόμενη στους πυλώνες της υγιούς επιχειρηματικότητας, της βιώσιμης ανάπτυξης και της καλύτερης πρότασης διατροφής για όλους τους καταναλωτές μέσω των νόστιμων και θρεπτικών ελληνικών προϊόντων», δηλώνει ο κ.Χατζάκος.
Η φετινή χρήση (2023) προβλέπεται να κλείσει με ανάπτυξη άνω του 20% σε τζίρο και με διψήφια ανάπτυξη σε όγκο. Μετά από δύο πολύ δύσκολες χρονιές, όπως διευκρινίζει ο CEO της εταιρείας, με συνεχείς αυξήσεις στις τιμές των α’ και β’ υλών και μειωμένη προσφορά γάλακτος, το 2023 είναι μια σχετικά ήπια χρονιά και δίνει στην εταιρεία την ευκαιρία να ισορροπήσει και να βελτιώσει επίσης και την κερδοφορία της.
Όσον αφορά, δε, στις εξαγωγές, φέτος σύμφωνα πάντοτε με τον κ.Χατζάκο, εκτιμάται ότι «θα αγγίξουν το 38% του συνολικού τζίρου, ήτοι περίπου 70εκ ευρώ, δημιουργώντας υπεραξία στον Έλληνα πολίτη και κτηνοτρόφο και διαφημίζοντας την αξία της ελληνικής διατροφής στην παγκόσμια αγορά. «Εξάγουμε σε 35 χώρες, με βασικότερες τις χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης και την Αμερική. Κάθε χρόνο ανοίγουν κάποιες νέες αγορές σε Ασία και Μέση Ανατολή, αλλά χρειάζεται υπομονή και επιμονή για να αποκτήσουν αναγνωρισιμότητα τα ελληνικά προϊόντα.
Μείωση τιμών σε δημοφιλή προϊόντα
Η εταιρεία ανακοίνωσε, στο μεταξύ, ότι προχωρά σε μείωση τιμών, προκειμένου να εναρμονισθεί με τις σημερινές κοινωνικές ανάγκες στηρίζοντας την ελληνική οικογένεια. Με στόχο την αγοραστική ενδυνάμωση των ανθρώπων που επιλέγουν τα προϊόντα της, συγκεκριμένα, η Μεβγάλ συμμετέχει στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης «Μόνιμη Μείωση τιμών», την οποία εφαρμόζει σε βασικούς κωδικούς αγαπημένων προϊόντων, όπως κεφίρ, φέτα, γιαούρτι Lactose Free 2% και επιδόρπια.