Luxury επιδόσεις καταγράφει το σήμα Dior στην Ελλάδα, προσβλέποντας φέτος σε περαιτέρω ανάπτυξη μετά τα ενισχυμένα μεγέθη της περσινής χρήσης.
Η πορεία τόσο της Dior Greece όσο και της Parfums Christian Hellas το 2022 κινήθηκε κόντρα στις πληθωριστικές πιέσεις, επιβεβαιώνοντας τη διεθνή τάση που θέλει τα luxury brands αλώβητα στους καιρούς της ακρίβειας. Ειδικά στην Ελλάδα το πλεονέκτημα του ισχυρού γαλλικού brand αφορά το έντονο τουριστικό ρεύμα, το οποίο ενισχύει σημαντικά τις πωλήσεις.
Ξεκινώντας με την ένδυση – υπόδηση, οι προβλέψεις για το 2023της Dior Greece -θυγατρικής της Christian Dior Couture- αναμένουν ακόμα πιο βελτιωμένες επιδόσειςς ε σχέση με την περσινή χρονιά, όταν και επιτεύχθηκε σημαντική βελτίωση μεγεθών. Η εταιρεία αναμένει φέτος περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, ωστόσο προσπαθεί και σκοπεύει να κινηθεί με σύνεση και για το επόμενο διάστημα του 2023,συγκρατώντας όσο είναι εφικτό τις λειτουργικές της δαπάνες. Το 2022, παρά τη γενική δυσμένεια που επικράτησε στις αγορές, λόγω των έντονων πληθωριστικών πιέσεων, η ελληνική θυγατρική του ισχυρού γαλλικού σήματος πέτυχε αύξηση εσόδων 56%, κλείνοντας τη χρήση με πωλήσεις 28,5 εκατ. ευρώ, έναντι 18,3 εκατ. το 2021, εξέλιξη που αποδίδεται στη σημαντική ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στη χώρα. Εξίσου σημαντική τόνωση εμφάνισε η κερδοφορία, με τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων να καταγράφουν αύξηση68,6%, στα 8,6 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη υπεραπέδωσαν με άνοδο 69,2%, στα 6,6 εκατ. ευρώ, έναντι 3,9 εκατ. το 2021.
Στον τομέα των αρωμάτων αντίστοιχα, η Parfυms Chrίstian Dior Hellas -θυγατρική της Parfυms Chrίstian Dior France- προσβλέπει φέτος σε ρυθμό ανάπτυξης 15% σε σχέση με το 2022, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, όπου τονίζεται πως ήδη οι πωλήσεις του φετινού α’ εξαμήνου σημειώνουν σημαντική αύξηση, ξεπερνώντας τις πωλήσεις του α’ εξαμήνου του 2019.
Σημειώνεται πως φέτος η εταιρεία προχωρά σε συνετή αύξηση των επενδυτικών της δραστηριοτήτων, δίνοντας έμφαση στην ανακαίνιση κεντρικών σημείων πώλησης μεγάλων πελατών της και στην εκτέλεση συγκεκριμένων λανσαρισμάτων με σκοπό να ενισχυθούν οι πωλήσεις της. Το 2022 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων 13,57%, καθώς ο τζίρος της ανήλθε στα 18,477 εκατ. ευρώ, από 16,269 εκατ. το 2021, επιτυγχάνοντας να βρεθεί στην πρώτη θέση στην επιλεκτική αγορά καλλυντικών για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.