Η διψήφια ανάπτυξη στις κατηγορίες των επωνύμων και ξενοδοχειακών προϊόντων καθώς και η ενίσχυση της μικτής κερδοφορίας βελτίωσαν αισθητά την εικόνα του εννεαμήνου 2023 για την Παπουτσάνης. παρά την υστέρηση του κύκλου εργασιών κατά το τρέχον έτος.
Όπως τόνισε ο Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, «παραμένουμε αισιόδοξοι και στοχεύουμε σε βελτίωση της κερδοφορίας για το σύνολο του 2023 σε σχέση με το 2022. Η ολοκλήρωση του 3ετούς επενδυτικού μας πλάνου, οι νέες σημαντικές διεθνείς συνεργασίες και η σταδιακή εξομάλυνση του κόστους στις αγορές αποτελούν θετικές προϋποθέσεις για τη συνέχιση της αναπτυξιακής μας πορείας και σε επίπεδο πωλήσεων αλλά και οικονομικών αποτελεσμάτων».
Αναλυτικά, στο 9μηνο η Παπουτσάνης εμφάνισε ενίσχυση των εγχώριων πωλήσεων κατά 21 και οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 53% του κύκλου εργασιών που διαμορφώθηκε σε 47,4 εκατ. ευρώ έναντι 53,3 εκατ. ευρώ μειωμένος κατά 11%.
Σημαντική βελτίωση κατά 12,7% κατεγράφη στο μικτό κέρδος που ανήλθε σε 15,6 εκατ. ευρώ έναντι 13,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Η αύξηση του EBITDA διαμορφώθηκε στο 9%, το οποίο ανήλθε σε 6,7 εκατ. ευρώ έναντι 6,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,6 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο 2023 έναντι 4,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 2,8 εκατ. ευρώ έναντι 3,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.