Skip to main content

Όμιλος Quest: Νεα στρατηγική στο retail με iStorm Apple Premium Partner Store

Το δέκατο πέμπτο κατάστημα iStorm και πρώτο Apple Premium Partner Store, αποτελεί συνέχεια των επενδύσεων του Ομίλου στην ελληνική και κυπριακή αγορά

Tο ντεμπούτο του πρώτου iStorm Apple Premium Partner Store στο The Mall Athens αποτελεί την αρχή υλοποίησης της στρατηγικης της Quest Holdings στον τομέα της λιανικής των τηλεπικοινωνιακών προϊόντων με αιχμή του δόρατος την g.

Στοχος της εταιρειας είναι η δημιουργία πρωτοποριακων καταστηματων με ανανεωμένο σχεδιασμό, εξελιγμένο χώρο και ολοκληρωμένες υπηρεσίες, για να να αποτελουν τον απόλυτο Αpple προορισμό, φέρνοντας στην ελληνική αγορά μία oλοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία.

Συμφωνα με τον όμιλο Quest, η iStorm είναι ο μοναδικός Apple Premium Partner στην Ελλάδα, καθώς έχει επιτύχει το υψηλότερο επίπεδο συνεργασίας με την Apple και μία εκτεταμένη αλυσίδα 15 καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο. Το δέκατο πέμπτο κατάστημα iStorm και πρώτο Apple Premium Partner Store, αποτελεί συνέχεια των επενδύσεων του Ομίλου στην ελληνική και κυπριακή αγορά.

Η εταιρεία, κατά το Β εξάμηνο 2023 στοχεύει σε περαιτέρω επέκταση του δικτύου καταστημάτων της με την προσθήκη 2 νέων σημείων πώλησης  στην Ελλάδα, καθώς και μία αναβάθμιση του ενός εκ των δύο καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη, ώστε να επιτύχει μεγαλύτερη κάλυψη νέων περιοχών και να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το δίκτυο και το brand iStorm σε Ελλάδα και Κύπρο. Ταυτόχρονα η iStorm σκοπεύει να συνεχίσει τις επενδύσεις και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα όπως και σε νέες υπηρεσίες που σχεδιάζει να λανσάρει τους επόμενους μήνες, οι οποίες θα βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη. Είναι ήδη σε πιλοτική λειτουργία η μεγάλη επένδυση του κεντρικού CRM της εταιρείας κάτι το οποίο θα βοηθήσει σημαντικά εμπορικά και θα βελτιώσει την εξυπηρέτηση και παρακολούθηση των πελατών. Στο Α Εξάμηνο 2023 η εταιρεία κατάφερε και πέτυχε μια σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων 31% yoy με διψήφια αύξηση σε όλες τις κατηγορίες. Η iStorm ξεπέρασε στο Α εξάμηνο τα €39,7 εκατ. σε πωλήσεις και κατάφερε να συγκρατήσει τα έξοδα της και να φέρει μια ικανοποιητική κερδοφορία. Ταυτόχρονα κέρδισε μερίδια στην αγορά σε όλες τις κατηγορίες.

Συμπερασματικά για το 2023, με την προσθήκη νέων σημείων πώλησης και αναβάθμιση υπαρχόντων κομβικών καταστημάτων, προβλέπεται ότι η εταιρεία θα έχει μια ακόμα θετική χρονιά με περαιτέρω αύξηση όλων των μεγεθών της τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και ισχυροποίησης έναντι του ανταγωνισμού, μεριδίων αγοράς και αύξησης κερδοφορίας.