Στο οικονομικό κανάλι της Ναυτεμπορικής και την επιχειρηματική εκπομπή In Business 9-11 με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Πάυλο Πανταζόπουλο εμφανίστηκε ο Δημήτρης Εφραίμογλου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Εφραίμογλου ΑΕΒΕ.
«Το εμπόριο θέλει ψυχολογία. Είναι η ενεργειακή κρίση, είναι η επισιτιστική κρίση, είναι ο πόλεμος που βιώνουμε γύρω-γύρω. Η ψυχολογία του καταναλωτή είναι πολύ σημαντική, για να ασχοληθεί με τη βελτίωση της καθημερινότητας του. Όμως οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπως εμείς, πρέπει να διαφυλάξουμε τις θέσεις εργασίες. Εκτός από τους κύριους εργαζόμενους πρέπει να σκεφτούμε και τις οικογένειες τους. Σε αυτούς προστίθενται και οι προμηθευτές, οι εξοπλισμοί, οι πρώτες ύλες…» ανέφερε ο κ. Εφραίμογλου.
Όπως τόνισε, «το χαλί ίσως έχει τη φήμη ότι είναι τέταρτη ή πέμπτη προτεραιότητα για τον καταναλωτή. Παρόλα αυτά ο μύθος που κυκλοφορεί του ακριβού χαλιού δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Με 800 έως 1.000 ευρώ μπορεί να ντυθεί ένα σπίτι με 3 ή 4 χαλιά. Εμείς προσπαθούμε με νέους, πιο οικονομικούς κωδικούς να καλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών. Επίσης το χαλί λειτουργεί ως μονωτικό υλικό, και τον χειμώνα αλλά και το καλοκαίρι. Το μαλλί μπορεί να προστατεύσει από το κρύο τον χειμώνα και από τη ζέστη το καλοκαίρι».