Sponsored content
Aνανεώθηκε και αρχίζει να γράφει έναν καινούργιο κύκλο στην ελληνική αγορά. Οι αλλαγές μπορεί να είναι διακριτικές, τόσο εξωτερικά όσο και στην καμπίνα, δίνουν, ωστόσο, πρόσθετη λάμψη στο Peugeot 2008, ενισχύοντας περαιτέρω το συνολικό στιλ, που αποτέλεσε έναν από τους καθοριστικότερους παράγοντες της επιτυχίας του.
Best-seller, για πάνω από τρία χρόνια, το δημοφιλές και ευέλικτο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας τοποθετείται, τυπικά, στην κατηγορία Β SUV, όμως, διεκδικεί με αξιώσεις θέση ανάμεσα σε αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών, με έντονα premium χαρακτηριστικά. Είναι πρωτίστως μια ολοκληρωμένη οικογενειακή πρόταση από κάθε άποψη, αλλά ταιριάζει και σε διαφορετικά προφίλ αγοραστών ανεξαρτήτως ηλικίας γιατί διαθέτει γοητεία, ευρυχωρία, άριστη ποιότητα κατασκευής.
Το μεγάλο «ατού», ωστόσο, του Peugeot 2008 είναι η γνήσια γαλλική οδική συμπεριφορά που σημαίνει υψηλό επίπεδο άνεσης σε συνδυασμό με κορυφαίο κράτημα σε κάθε είδους διαδρομή. Με λίγα λόγια «ασφαλής επιλογή» χωρίς… υποσημειώσεις.
Το αναβαθμισμένο 2008 διατηρεί τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον προκάτοχό του: 4,30 μ μήκος, 1,987 μ πλάτος (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών), 1,55 μ ύψος. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένει αμετάβλητη, στα 434 λίτρα (κάτω από το όριο της εταζέρας).
Ανάμεσα στους νεωτερισμούς της σειράς διακρίνονται οι σχεδιαστικές αλλαγές στο μπροστινό τμήμα. Η νέα «φωτιστική υπογραφή» της Peugeot αποτυπώνεται όπως ακριβώς στη μεγαλύτερη σειρά του 508, χαρακτηρίζεται δε, από τους τρεις κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα. Τα νέα LED πίσω φώτα σε όλες τις εκδόσεις του νέου 2008 έχουν επανασχεδιασμένους τους τρείς εμβληματικούς όνυχες, που χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος κάθε μοντέλου Peugeot. Το αμάξωμα προσφέρεται σε έξι χρωματικές επιλογές που ανάλογα την έκδοση σε κάποιες αποχρώσεις συνδυάζονται με διχρωμία οροφής.
Σε ότι αφορά στο ευρύχωρο και καλαίσθητο εσωτερικό, εκείνο που πρέπει να σημειώσουμε, μεταξύ άλλων, είναι η πληθώρα τεχνολογικών εφαρμογών που καθιστούν το 2008 ένα άκρως ανταγωνιστικό μοντέλο της εποχής μας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών απέκτησε νέο χρώμα και διάταξη πληροφοριών, ενώ προσφέρει δυνατότητα πλήρους εξατομίκευσης.
Ομοίως, την ίδια διάσταση των 10 ιντσών (αντί 7’’) απέκτησε και η κεντρική οθόνη αφής τεχνολογίας HD. Από αυτήν ο οδηγός ελέγχει το ηχοσύστημα, το τηλέφωνο, το σύστημα πλοήγησης της Tom Tom και το τελευταίας γενιάς σύστημα ψυχαγωγίας PEUGEOT i-Connect, που προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα με λειτουργία ασύρματης αντιστοίχισης/mirroring για Apple CarPlay και Android Auto. Κάτω από την κεντρική οθόνη τα πλήκτρα τύπου «piano», εξακολουθούν να δίνουν ένα φίνο και, ταυτόχρονα, πρακτικό αποτέλεσμα αφού διευκολύνουν με εργονομική πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες (ρυθμίσεις αυτοκινήτου, κεντρικό μενού, κλιματισμός κλπ.).
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, πάντως, η επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου οφείλεται, κυρίως στο E-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρο στον εξηλεκτρισμό του segment από το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες. Αυτή τη φορά, το ηλεκτρικό μοντέλο έχει αλλαγές στην μπαταρία που έρχεται πιο ενισχυμένη (54 kWh), προσδίδοντας, πλέον, στο E-2008 μία αυτονομία της τάξεως των 406 χλμ., ενώ και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί στους 156 ίππους. Ο εσωτερικός φορτιστής του μοντέλου μπορεί να δεχθεί ενέργεια έως 11 kW από πηγή εναλλασσόμενου ρεύματος. Διατίθεται και έκδοση με μικρότερη μπαταρία (50 kW) που εξασφαλίζει ικανοποιητική επίσης αυτονομία 340 χλμ./φόρτιση.
Η τιμή του νέου Peugeot 2008, που είναι διαθέσιμο σε όλους τους διανομείς της μάρκας πανελλαδικά, ξεκινάει από τις 24.100€ και αφορά την έκδοση 1.2 PureTECH 100hp S&S Active, με πληρέστατο εξοπλισμό ασφάλειας & άνεσης. Η γκάμα του, ειδικότερα, περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις -Active, Allure, GT – με τέσσερα κινητήρια σύνολα.