Συνέντευξη στην εκπομπή In Business του Naftemporiki TV με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο, παραχώρησε o Jimmy Νικολαϊδης, συνιδρυτής της «Swaplanet», εξηγώντας πώς γεννήθηκε η ιδέα της πλατφόρμας και κατά πόσο το ελληνικό κοινό ανταποκρίθηκε σε αυτή.
«Όταν ήμασταν κλεισμένοι μέσα στο σπίτι και δεν ξέραμε τι να κάνουμε εν μέσω covid, γνωριστήκαμε οι τρεις συνιδρυτές μέσω ενός incubator για το πώς θα φτιάξεις μια επιχείρηση και μέσω της έρευνας που κάναμε ανακαλύψαμε ότι πετιούνται πάρα πολλά ρούχα, οι ντουλάπες γεμίζουν και οι γονείς δεν ξέρουν τι να τα κάνουν», σημείωσε.
Όπως ανέφερε, μέσω προσωπικής εμπειρίας ενός από τους συνιδρυτές που δεν μπορούσε να βρει λύση για να δώσει, να ανταλλάξει ή να πουλήσει τα παιδικά ρούχα της κόρης του, γεννήθηκε η ιδέα η οποία χρηματοδοτήθηκε αρχικά από ένα fund μετά από παρουσίαση της πλατφόρμας. Αφού η πλατφόρμα λειτούργησε, προσέλκυσε περαιτέρω χρηματοδοτήσεις.
«Τα τελευταία 2 χρόνια έχουν κάνει εγγραφές 13.000 γονείς, μας έχουν στείλει πάνω από 150.000 ρούχα και έχουμε βάλει φέτος και παιδικά βιβλία που εξαφανίζονται μόλις τα ανεβάσουμε» σημείωσε.
Τα οφέλη που προσφέρει η πλατφόρμα «Swaplanet» για τον οικογενειακό προϋπολογισμό είναι εύκολα ορατά, ωστόσο το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αφήνει η πλατφόρμα είναι μεγαλύτερης αξίας, καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολαΐδης «για να φτιαχτεί ένα παιδικό μπλουζάκι χρειάζεται 1.200 λίτρα νερό και εκλύει 9 κιλά διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα, που είναι σαν να οδηγείς 30 χλμ. με το αμάξι, για ένα μόνο μπλουζάκι. Ενώ το 85% των ρούχων καταλήγουν σε χωματερές».
Η πλατφόρμα «Swaplanet» αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο ανταλλαγής και διαχείρισης ρούχων η οποία συνεχώς εξελίσσεται σε νέους τομείς όπως το παιχνίδι, ενώ στα μελλοντικά σχέδια είναι και η δημιουργία ενός hub στο εξωτερικό.