Αυξάνονται και πληθύνονται οι επενδύσεις για δημιουργία Logistic Centers στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
Η ζήτηση, σύμφωνα με αρμόδιους κύκλους της αγοράς, αφορά τόσο τον δρόμο από τη Σίνδο προς τη Χαλάστρα, όσο και τη ΒΙΠΕ Σίνδου.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, στον εν λόγω δρόμο προς τη Χαλάστρα υπάρχουν δυο πρόσφατες νέες σχετικές τοποθετήσεις από την εταιρεία μεταφορών και logistics «Raben Intertrans», μέλος του Ομίλου Raben και από την εταιρεία χονδρεμπορίου «Astor Hellas», σε εκτάσεις της τάξης των 50 στρεμμάτων έκαστη με σκοπό τη δημιουργία Κέντρων Logistics.
Πολύ κοντά στις συγκεκριμένες εκτάσεις βρίσκεται και η έκταση που έχει αποκτήσει η «Orilina Properties», όπως έχει δημοσιεύσει η «Ν» στα μέσα Αυγούστου, όπου σκοπεύει επίσης να αναπτύξει εγκατάσταση Logistics.
Αυξημένο ενδιαφέρον για επενδύσεις σε Logistics υπάρχει και για τη ΒΙΠΕ Σίνδου, όπου σύμφωνα με πληροφορίες βρίσκεται στα σπάργανα σχετικό deal στη Γ’ Ζώνη, ενώ επίσης πρόσφατα έχει μισθωθεί έκταση με σκοπό τη δημιουργία Logistic Center 4.000 τ.μ. από μεγάλη λιανεμπορική επιχείρηση του κλάδου της τεχνολογίας.
Υπενθυμίζεται ότι το 2024 αναμένεται να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για τη μετατροπή του πρώην στρατοπέδου Γκόνου στη δυτική Θεσσαλονίκη σε Κέντρο Logistics, ενώ επίσης η Dimand δρομολογεί τη μετατροπή του ανενεργού βιομηχανικού ακινήτου της «Βαλκάν Εξπόρτ» στο 15ο χλμ. Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, στην περιοχή του Αγίου Αθανασίου, που έχει περιέλθει στην κυριότητά της, στο μεγαλύτερο κόμβο Logistics στη Βόρεια Ελλάδα. Η εκτιμώμενη ακαθάριστη αξία ανάπτυξης του έργου κατά την ολοκλήρωσή του αναμένεται να είναι της τάξης των 160 εκατ. ευρώ, ενώ η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει 200 νέες θέσεις εργασίας κατά την κατασκευαστική περίοδο και 150 μόνιμες θέσεις εργασίας κατά τη λειτουργία των εγκαταστάσεων.