Ανοδικά κινήθηκαν τα μεγέθη του ομίλου Entersoft κατά το 9μηνο 2023. Όπως τονίζει η εταιρεία η ισχυρή ζήτηση οδήγησε σε σταθερές επιδόσεις σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες του ομίλου. Η αύξηση των εσόδων κατανεμήθηκε σχεδόν ομοιόμορφα μεταξύ υφιστάμενων και νέων προϊόντων.
Ο όμιλος διατήρησε τη στρατηγική των εξαγορών, τρεις εξαγορές έχουν ολοκληρωθεί μέχρι στιγμής φέτος (GGSoft, SmartCV, SW RetailSoft),διευρύνοντας την παρουσία του σε νέες κάθετες αγορές. Ταυτόχρονα προχώρησε στη δημιουργία νέων προϊόντων (ERP/CRM για μικρές/μικρές εταιρείες και λογισμικό διαχείρισης προσλήψεων, ανθρώπινου δυναμικού και μισθοδοσίας για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις). Βασικός στόχος του 2023 είναι η αύξηση εσόδων από οργανική ανάπτυξη κατά 30%, με ελαφρά αύξηση του περιθωρίου κερδοφορίας (EBITDA) σε σύγκριση με το 2022 και σε αυτό αναμένεται να συμβάλουν τόσο οι εξαγορές όσο και τα νέα προϊόντα.
Όπως τονίζεται, οι επενδύσεις των προηγούμενων ετών σε νέα προϊόντα και η γεωγραφική επέκταση θέτουν τις βάσεις για διατήρηση παρόμοιων ρυθμών και για το μεσοπρόθεσμο διάστημα.
Αναφορικά με τις επιδόσεις στο εννεάμηνο 2023 τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 26,8 εκατ.ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 29% σε σχέση με το εννεάμηνο 2022 (€20,7 εκατ.). Τα EBITDA ανήλθαν στα 8,1 εκατ.ευρώ, αυξημένα κατά 45% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (€5,6 εκατ.). Τα Κέρδη προ φόρων έφτασαν στα 5,3 εκατ.ευρώ, αυξημένα κατά 47% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (€3,6 εκατ.). Τα Ταμειακά διαθέσιμα φτάνουν στα 11,1 εκατ. ευρώ έναντι €14,8 εκατ. στο τέλος της περυσινής χρήσης 2022 και τα καθαρά ταμειακά διαθέσιμα διαμορφώνονται στα 2,1 εκατ. ευρώ μετά την αφαίρεση του τραπεζικού δανεισμού ύψους 9,1 εκατ. ευρώ. Στο τρίτο τρίμηνο του έτους συνεχίστηκε η θετική οργανική τάση που είχε σχηματιστεί στο πρώτο εξάμηνο σε ανάληψη νέων έργων και πελατών.
Σύμφωνα με την εταιρεία στο τρίτο τρίμηνο του έτους συνεχίστηκε η θετική οργανική ανάπτυξη με την ανάληψη νέων έργων και πελατών. Ο τομέας Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης σημείωσε εξαιρετική επίδοση, αλλά και οι υπόλοιποι οργανικοί τομείς ERP, WMS και λοιπών προϊόντων, κινήθηκαν αρκετά ανοδικά επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη υγιούς ζήτησης για τα προϊόντα του Ομίλου.
Αυτό φαίνεται και από την σχεδόν κατά 50% αύξηση των επαναλαμβανόμενων εσόδων από ετήσια συμβόλαια και SaaS. Το 2023 ο όμιλος πέτυχε την είσοδό του στους κλάδους λογισμικού για φαρμακεία/φαρμακαποθήκες καθώς και property management, με τις εξαγορές του προϊόντος Smartware και της εταιρείας CGSoft αντίστοιχα.
Στη συνέχεια, με την εξαγορά της εταιρείας SW Retailsoft επέκτεινε την παρουσία του στο χώρο του Λογισμικού Εντατικής Λιανικής, και ιδιαίτερα στην αγορά των Super Markets, Mini Markets και Πολυκαταστημάτων.
Σε ό,τι αφορά στα ιδιοπαραγόμενα νέα προϊόντα, στα τέλη του δεύτερου τριμήνου ξεκίνησε η εμπορική διάθεση δύο οικογενειών προϊόντων, των Entersoft QuickBiz και Entersoft HR 360, λογισμικό Εμπορικής και Οικονομικής διαχείρισης που απευθύνεται σε μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που απαιτούν λύσεις πέραν της απλοϊκής ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Το Entersoft HR 360 καλύπτει τη Διαχείριση Προσλήψεων, Διαχείριση Προσωπικού και Μισθοδοσία. Τέλος, η ενσωμάτωση και ανάπτυξη της Bit Software στη Ρουμανία εξελίσσεται σύμφωνα με τον προγραμματισμό και τον ετήσιο προϋπολογισμό.