Σε διαβεβαιώσεις για τα οικονομικά αποτελέσματα, τη στρατηγική και τους στόχους της Epsilon Net προχώρησε η διοίκηση της εισηγμένης κατά την ενημέρωση των αναλυτών.
Όπως τονίστηκε από τη διοίκηση, το πρόγραμμα διάθεσης μετοχών (StockOption) μετά και την αναθεώρηση αποτίμησής του με βάση τις οδηγίες του IFRS 2 δεν μεταβάλλει τα Tαμειακά διαθέσιμα και Iσοδύναμα της Εταιρίας & του Ομίλου, δεν επηρεάζει τις Λειτουργικές Ταμειακές Ροές, δεν απομειώνει κανένα περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας, δεν αυξάνει στο παραμικρό τις υποχρεώσεις της, δεν μειώνει καθόλου τα Ίδια Κεφάλαια του Ομίλου, δεν αλλάζει την λειτουργική εικόνα και την πορεία της εταιρίας.
Το πρόγραμμα αφορούσε μόνο εργαζόμενους και στελέχη της εταιρείας όχι τον διευθύνοντα σύμβουλο και βασικό μέτοχο.
Σύμφωνα με τον Ιωάννη Μίχο, Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της EPSILON NET, ο όμιλος έχει και όραμα και στρατηγική και στόχο το 2025 να φτάσει έσοδα ύψους 150 εκατ. ευρώ και EBITDA margin +30%. Την τελευταία διετία όμιλος σημείωσε αύξηση 318% στα έσοδα φτάνοντας το 2022 τα 75,11 εκατ. ευρώ και αύξηση 668% στα EBITDA φτάνοντας τα 25,05 εκατ. ευρώ.
Συμπληρώνοντας υπερασπίστηκε της συμμετοχής της Epsilon Net στη Singular Logic και την επιχειρηματική εξέλιξη της συγκεκριμένης επένδυσης. Σημείωσε πως ο όμιλος έχει εκπονήσει ένα ευρύ πλάνο επενδύσεων που αφορούσε εξαγορές και συγχωνεύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ, έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών καθώς και ενίσχυση υποδομών. Αριθμεί 150.000 πελάτες και στις στρατηγικές του συμμαχίες περιλαμβάνεται το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της Μητρικής Εταιρείας EPSILON NET και της Εθνικής Τράπεζας Μνημόνιο Συνεννόησης (MoU) που προβλέπει τη σύναψη μακροχρόνιας, αποκλειστικής συνεργασίας με αντικείμενο την από κοινού ανάπτυξη τεχνολογικών εφαρμογών και προϊόντων στους τομείς του Business Software, του FinTech, αυτοματοποίησης των ηλεκτρονικών πληρωμών (payments).
Από την πλευρά του ο Φώτης Ρωμούδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης του Ομίλου Epsilon Net, επεσήμανε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του πελατολογίου του ομίλου Epsilon Net, της υποστήριξης του από το στελεχικό δυναμικό και τους συνεργάτες του καθώς και τη δυναμική του ομίλου στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού με το λανσάρισμα νέων προϊόντων. Ο κ. Ρωμούδης επανέλαβε πως στρατηγική του ομίλου είναι η συνέχιση των εξαγορών με στόχο την ανάπτυξή του και μέχρι το τέλος του έτους θα υπάρχουν νεότερα σε αυτό το επίπεδο.
Τέλος ο κ. Μίχος σημείωσε πως η διοίκηση είναι έτοιμη να αναλάβει τις κατάλληλες πρωτοβουλίες για να ενισχύσει το επίπεδο οργάνωσης και λειτουργίας του Ομίλου οι οποίες θα αναβαθμίσουν συνολικά την αποτελεσματικότητά του με στόχο την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου ώστε οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το 2025 να διπλασιαστούν έναντι των πωλήσεων του 2022.