Κορυφώνεται σήμερα το ενδιαφέρον για τον διαγωνισμό της νέας παραχώρησης της Αττικής Οδού καθώς είναι προγραμματισμένο να ανοίξουν οι προσφορές των 6 οικονομικών φορέων που συμμετέχουν στη διαδικασία.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες το προβάδισμα έχει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με μία προσφορά της τάξης των 3,3 δισ. ευρώ, ενώ ακολουθεί η προσφορά των Mytilineos – Vinci με 3,1 δισ. ευρώ.
Στα επίπεδα των 2,7 και 2,5 δισ. ευρώ αντίστοιχα κινούνται, πάντα σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι προσφορές της Αbertis και της κοινοπραξίας Ακτωρ – Άβαξ – Meridiam.
Δεν υπήρξαν ενστάσεις επί των νομιμοποιητικών εγγράφων και το ΤΑΙΠΕΔ (ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) σε συνεδρίαση του διοικητικού του συμβουλίου θα προχωρήσει στην αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών.
Έπειτα από το άνοιγμα των προσφορών το ΤΑΙΠΕΔ θα ζητήσει από τους οικονομικούς φορείς που η προσφορά τους έχει απόκλιση μέχρι 5% από την υψηλότερη (και από αυτόν με την υψηλότερη) βελτιωμένη προσφορά και έτσι θα υπάρξει δεύτερος γύρος προσφορών και από αυτόν θα αναδειχθεί ο ανάδοχος.
Στη συνέχεια η προς υπογραφή σύμβαση για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού, για χρονικό διάστημα 25 ετών, χωρίς κατασκευαστικό αντικείμενο, θα κατατεθεί προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο και θα κυρωθεί όπως ορίζει ο νόμος από τη βουλή.
Στόχος του Ταμείου είναι η διαδικασία να ολοκληρωθεί εγκαίρως χωρίς να χρειαστεί παράταση της υφιστάμενης σύμβασης, που λήγει τον Οκτώβριο του 2024, με την κοινοπραξία των Άκτωρ Παραχωρήσεις – Άβαξ (οι εταιρείες που κατασκεύασαν και λειτουργούν σήμερα τον αυτοκινητόδρομο).