Στη φάση της συλλογής ενδιαφέροντος για την πώληση της Κωτσοβολος βρίσκεται ακόμη η μητρική Currys. Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό το επόμενο σταδιο αφορα τη σύνταξη λίστας των επικρατέστερων ενδιαφερομένων επενδυτών στους οποίους θα δοθούν περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεια. Συμφωνα με τη διοικηση ακόμη και εάν δεν καταλήξει τελικά η Κωτσοβολος σε νέο αγοραστή μπορεί να παραμείνει ανεξάρτητη, βιώσιμη και σε αναπτυξιακή τροχιά. Εάν πωληθεί μπορεί να δώσει σημαντικη υπεραξία στον νέο της αγοραστή, οπως δείχνουν και τα οικονομικά της στοιχεία.
Στη χρήση 2022/2023 ο κύκλος εργασιών της εταιρειας έκλεισε στα €733 εκ., σημειώνοντας σημαντική αύξηση της τάξεως του 12.1%, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2021-2022. Tα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €48.6 εκ., από €51.7 εκ. το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.7 εκ., από €25.2 εκ. το 2021-2022, παρουσιάζοντας μείωση, λόγω των ισχυρών πληθωριστικών πιέσεων σε όλες –ανεξαιρέτως – τις γραμμές κόστους, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης στο κόστος πωληθέντων. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος έφτασαν τα €13.4 εκ., έναντι €13.3 εκ. το 2021-2022, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα έκλεισαν στα €82.8 εκ. έναντι €59.4 εκ. το 2021-2022, σημειώνοντας αύξησητης τάξεως του 39.4%.
Για τη νεα οικονομική χρήση 2023/2024 η Κωτσοβολος δρομολογει επενδύσεις ύψους 19,4 εκατ.ευρώ. Εμφαση θα δοθεί στην ενισχυση του δικτύου των καταστημάτων, στη διαδικτυακή παρουσία της εταιρειας, στην ολοκλήρωση του αποθηκευτικού κέντρου της εταιρειας καθώς και στην ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης του ψηφιακού μετασχηματισμού της Κωτσοβολος.
Οπως τόνισε ο Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe,κατα την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρειας «στην Κωτσόβολος, εργαζόμαστε καθημερινά, ώστε να είμαστε μία αλυσίδα αξίας. Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που σε ένα περιβάλλον συνεχών προκλήσεων, ολοκληρώσαμε μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά. Επεκτείνοντας συνεχώς τα όριά μας και αναβαθμίζοντας τις υποδομές μας, προσφέραμε ολιστική και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας, παρουσιάσαμε καινοτόμες υπηρεσίες και λύσεις σε όλο το φάσμα του λειτουργικού μας μοντέλου, ενώ παράλληλα, μετασχηματιστήκαμε σε μία σύγχρονη πλατφόρμα που μετατρέπει τα δικά μας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε ολοκληρωμένες λύσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και σε μία πλατφόρμα κυκλικής οικονομίας, κοινωνικής συνεισφοράς και βιωσιμότητας».
Κατα το οικονομικό έτος 2022-2023 η εταιρεια ενίσχυσε για μία ακόμα χρονιά τα μερίδιά της στην Ελληνική και την Κυπριακή αγορά, συνεχίζοντας εντατικά τις επενδύσεις της, όσον αφορά το δίκτυο καταστημάτων της. Συγκεκριμένα, άνοιξε 3 νέα καταστήματα στην Ελλάδα και ένα ακόμα στην Κύπρο -το τρίτο κατά σειρά-, ενώ ολοκλήρωσε μία σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων, τόσο σε υποδομές, όσο και σε λειτουργικά συστήματα εξυπηρέτησης, δίνοντας στους πελάτες της πρωτοποριακές λύσεις, μέσα από ένα ισχυρό omnichannel λειτουργικό μοντέλο. Παράλληλα, ενίσχυσε την εφοδιαστική της αλυσίδα, με επενδύσεις σε ρομποτικούς αυτοματισμούς τελευταίας τεχνολογίας, ενώ, ολοκλήρωσε μία σειρά μεγάλων έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, όπως, μεταξύ άλλων, την πλήρη μετάβαση όλων των συστημάτων της εταιρείας σε νέες σύγχρονες πλατφόρμες λογισμικού, αλλά και τη μετάβαση αυτών, στο Microsoft Azure cloud.