Περαιτέρω ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων επιδιώκει η ποτοποιία «Βαρβαγιάννη», η οποία δρομολογεί τη δημιουργία συμπληρωματικής μονάδας στο Πλωμάρι της Λέσβου, ενώ ταυτόχρονα προχωρά σε ανανέωση συσκευασιών για να γίνουν ακόμα πιο ελκυστικές στους καταναλωτές.
Όπως ανέφερε χθες στο περιθώριο εκδήλωσης ο κ. Γιάννης Βαρβαγιάννης, ένας εκ των τριών Διαχειριστών της εταιρείας μέχρι το φθινόπωρο αναμένεται να ξεκινήσει η υλοποίηση της νέας καθετοποιημένης γραμμής παραγωγής, η οποία θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με την υφιστάμενη. Η επένδυση, η οποία έχει ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο, είναι ύψους 1,5 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας.
Η νέα γραμμή θα δώσει μεγαλύτερη ώθηση στην παραγωγική δυναμική της εταιρείας, που σήμερα υπολογίζεται σε 50-55 χιλ κιβώτια των 9 λίτρων. «Θέλουμε να ενισχύσουμε τη παραγωγή μας γιατί θέλουμε η ανάπτυξή μας να διαμορφωθεί στα επίπεδα που μπορούμε να υποστηρίξουμε. Έχουμε δυνατότητα για διπλασιασμό της δυναμικής μας και επιδιώκουμε να διευρύνουμε τη παρουσία μας τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές» ανέφερε ο κ. Βαρβαγιάννης.
Να σημειωθεί ότι το ούζο Βαρβαγιάννη «ταξιδεύει» σήμερα σε 22 αγορές, ενώ στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της εξωστρέφειας η εταιρεία παρουσίασε χθες τις ανανεωμένες ετικέτες της καλωσορίζοντας μια νέα εποχή.
«Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό» σημείωσε ο κ. Βαρβαγιάννης.
Ενδιαφέρον έχει να επισημανθεί ότι η εταιρεία αναπτύσσει μόνη της και το κομμάτι της διανομής. «Μπορεί να κινούμαστε από το πιο δύσκολο και πιο ακριβό δρόμο, αλλά αυτό μας εξασφαλίζει δύο πράγματα : αφενός την ανάπτυξη πιο ισχυρών δεσμών με τους συνεργάτες μας αφετέρου αποφεύγουμε τα λάθη που μπορούν να προκύψουν» σημείωσε ο ίδιος.
Σε επίπεδο μεγεθών, το 2023 φέρεται ότι η εταιρεία κατάφερε να ανακάμψει και να αφήσει πίσω την κρίση Covid 19 εξαιτίας της οποίας και δη από τα lockdowns στο κανάλι της εστίασης , όπου διακινεί το 70% του τζίρου της, δέχθηκε ισχυρό πλήγμα στις πωλήσεις της.
Πλέον η δυναμική των εσόδων επέστρεψε στις επιδόσεις του 2019, ήτοι στα 4,5 εκατ ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης), με τις εξαγωγές να συμμετέχουν σε ποσοστό 25% επί του συνολικού τζίρου.