Παρουσία στην Αγορά Μοδιάνο πρόκειται να αποκτήσει εντός του Ιουλίου η «Carrefour Express», ενώ θέμα ημερών είναι η έναρξη λειτουργίας επί της Τσιμισκή καταστήματος της γνωστής λονδρέζικης αλυσίδας αθλητικής ένδυσης και αξεσουάρ «Lonsdale London».
Με ανάρτησή της στο facebook η Αγορά Μοδιάνο αναφέρει συγκεκριμένα ότι με πολλή χαρά υποδέχεται «το νέο κατάστημα Carrefour Express στη Θεσσαλονίκη. Σε λίγο καιρό τα ψώνια στην Αγορά Μοδιάνο εμπλουτίζονται με τα προϊόντα από την αγαπημένη μας αλυσίδα super market, προκειμένου να σας παρέχουμε όλα τα απαραίτητα για τις καθημερινές σας ανάγκες. Stay tuned!».
Σύμφωνα με πληροφορίες, το εν λόγω κατάστημα, που θα είναι το πέμπτο κατά σειρά της συγκεκριμένης αλυσίδας στη Θεσσαλονίκη θα δίνει έμφαση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Νέες αλλαγές στην Τσιμισκή
«Κάτι νέο έρχεται στη Θεσσαλονίκη! Το νέο μας κατάστημα Lonsdale ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του. Μείνετε συντονισμένοι! Τσιμισκή 112, Θεσσαλονίκη», αναφέρει στο μεταξύ με πολύ πρόσφατη ανάρτησή της στο Instagram η βρετανική αλυσίδα αθλητικών ρούχων και αξεσουάρ Lonsdale London, που «ανεβαίνει» επίσης στη Θεσσαλονίκη, σε συνέχεια των καταστημάτων που έχει θέσει σε λειτουργία στη Νέα Ιωνία και στον Πειραιά και το ηλεκτρονικό της κατάστημα στην Ελλάδα που έχει προηγηθεί.
Παράλληλα ολοένα και αυξάνονται τα περιστατικά «λουκέτων» των φυσικών καταστημάτων γνωστών εμπορικών επιχειρήσεων και brands στους πιο ακριβούς εμπορικούς δρόμους της πόλης, οι οποίες πάντως δεν κλείνουν αλλά δίνουν βάρος στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα και πωλήσεις.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το κλείσιμο του καταστήματος στην Τσιμισκή της εταιρείας Υφαντίδης, που δραστηριοποιείται επί 90 ολόκληρα χρόνια στον χώρο της κατασκευής και της πώλησης υποδημάτων με ειδίκευση στις παντόφλες και τις σαγιονάρες. Η εταιρεία διατηρεί το αρχικό της φυσικό κατάστημα στην οδό Βενιζέλου και δίνει έμφαση στο online e-shop της.
Αντίστοιχα, έχει κλείσει και το κατάστημα της εταιρείας γυναικείας και ανδρικής ένδυσης Rococo στην οδό Μητροπόλεως, στη Θεσσαλονίκη, όπως και το κατάστημα της Πάτρας, με την εταιρεία πάντως να ενδυναμώνει την ηλεκτρονική της παρουσία και κατάστημα.