«Ο πόλεμος τιμών δεν ευνοεί την αγορά και καθυστερεί τις επενδύσεις» σημείωσε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, κληθείς να σχολιάσει κινήσεις του ανταγωνισμού.
Στο περιθώριο της ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων του ΟΤΕ ο επικεφαλής του Ομίλου, απαντώντας σε ερώτημα σχετικό με την τιμολογιακή πολιτική της Nova, ανέφερε επίσης ότι η ιστορία δείχνει πως η εταιρεία που ξεκινά πόλεμο τιμών αντιμετωπίζει στη συνέχεια προβλήματα, ακόμα και χρεοκοπίας.
Ειδικότερα ως προς τη Nova κατέληξε λέγοντας ότι αναμένεται με ενδιαφέρον στο τέλος του έτους η οικονομική της έκθεση και συγκεκριμένα οι ταμειακές ροές της.
Πρόσθεσε, ότι δύσκολα θα πετύχει ένα επιχειρηματικό πλάνο που θα περιλαμβάνει επενδύσεις οπτικών ινών σε σπίτια σε περιοχές που υπάρχει ήδη δίκτυο FTTH, συμπληρώνοντας ότι διαρκώς ακούμε για τεράστιες επενδύσεις σε οπτική ίνα, αν και αποτελεί ερώτημα τι υλοποιείται, διευκρινίζοντας πάντως, σχολιάζοντας σχετική παρατήρηση αναφορικά με τη ΔΕΗ (η οποία επίσης έχει ανακοινώσει ότι εισέρχεται στις τηλεπικοινωνίες με FTTH) ότι την θεωρεί «σοβαρό παίχτη».
Ο ΟΤΕ, σύμφωνα με όσα είπε χθες στην εισαγωγική του ομιλία ο κ. Τσαμάζ, συνεχίζει το επενδυτικό του πρόγραμμα που για φέτος είναι ύψους 640 εκατ. ευρώ.
Ο ίδιος επίσης ανακοίνωσε την σταδιακή ενσωμάτωση του σήματος «T» της Deutsche Telekom στην επικοινωνία του Ομίλου.
Όπως είπε «αποτελούμε μέλος του Ομίλου Deutsche Telekom, ενός εκ των κορυφαίων ομίλων τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με το Νο1 brand στην Ευρώπη, το brand «T». Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσουμε αυτό το brand, ενσωματώνοντας σταδιακά το σήμα «T» στις επικοινωνίες μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας Cosmote στην εγχώρια αγορά και ένα εμπορικό σήμα που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως, θα ενισχύσουμε περαιτέρω τη θέση μας».
Ο κ. Τσαμάζ ερωτηθείς σχετικά είπε ότι δεν τίθεται θέμα κατάργησης των brand ΟΤΕ, Cosmote που είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ΟΤΕ «η εξαιρετική πορεία του Ομίλου σε όλους τους τομείς είναι το βασικό στοιχείο που τον διαφοροποιεί στην αγορά. Όμως, με τον ανταγωνισμό να γίνεται εντονότερος, δεν πρέπει να επαναπαυθούμε. Γι’ αυτό, διατηρούμε τις επενδύσεις μας σε υψηλό επίπεδο και συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε την ξεκάθαρη στρατηγική μας».
Βάσει των στοιχείων που επικαλέστηκε, πέρυσι ο ΟΤΕ έδωσε πρόσβαση στην οπτική ίνα (FTTH) σε επιπλέον 350 χιλιάδες σπίτια, ενώ στο τέλος του 2023 θα φτάσει σχεδόν τα 1,4 εκατ. συνδέσεις FTTH. Στόχος είναι να καλύψει τα 2/3 των συνολικών γραμμών της χώρας, ή 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις, έως το 2027.
Να σημειωθεί ότι η διοίκηση του ΟΤΕ δεν είναι ικανοποιημένη από τη ζήτηση που υπάρχει για γραμμές FTTH.
Στην κινητή προτεραιότητα, είναι η συνεχής ανάπτυξη του δικτύου 5G. Έχοντας πετύχει 80% πληθυσμιακή κάλυψη στο τέλος του 2022, ο ΟΤΕ στοχεύει στο 90% για το 2023, και σε πάνω από 90% στις μεγάλες πόλεις.
Σημαντική ανάπτυξη σημειώθηκε και στον τομέα των επιχειρησιακών πελατών, ενώ τα έσοδα από υπηρεσίες ICT (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) αυξήθηκαν κατά 26%.
Ακόμη, ο επικεφαλής του ΟΤΕ επανέλαβε χθες αναφορικά με την θυγατρική εταιρεία του Ομίλου στη Ρουμανία, ότι γίνεται το καλύτερο δυνατόν και πάντως αν βρεθεί ο κατάλληλος αγοραστής θα πουληθεί.