Αναπτυξιακό «χαρμάνι» εξωστρέφειας, αναβάθμισης του εγχώριου δικτύου αλλά και upcycling πρακτικών «καβουρδίζει» η Coffee Island προσβλέποντας στη θωράκιση της επιχειρηματικής της ανθεκτικότητας μέσα από μια πιο ολιστική προσέγγιση βιωσιμότητας.
Όπως ανέφερε στο πλαίσιο χθεσινής συνέντευξης Τύπου ο CEO της εταιρείας κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, η ενίσχυση της εξωστρέφειας αποτελεί προτεραιότητα για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της Coffee Island.
«Βασική προτεραιότητα είναι να μπορέσουμε να βρούμε τους κατάλληλους συνεργάτες για να αναπτυχθούμε στο εξωτερικό. Επειδή το μοντέλο λειτουργίας μας είναι εύκολα κλωνοποιήσιμο σε άλλες αγορές και η εταιρεία διαθέτει υψηλής αξίας τεχνογνωσία θεωρούμε ότι έχουμε τα βασικά στοιχεία για να αναπτύξουμε υγιείς διεθνείς συνεργασίες» ανέφερε ο κ. Κωνσταντινόπουλος.
Ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία τεσσάρων νέων καταστημάτων εκτός Ελλάδος, με τις αγορές στόχους να είναι η Βρετανία και δη το Λονδίνο και η Αίγυπτος, όπου φέτος δρομολογούνται εξελίξεις.
Σημειώνεται ότι η παρουσία της Coffee Island στο εξωτερικό μεταφράζεται σε περίπου 55 καταστήματα εκ των οποίων τα 43 λειτουργούν στη Κύπρο. Παράλληλα το σήμα έχει παρουσία στην Αίγυπτο, στο Ντουμπάι, στο Λονδίνο, στο Βουκουρέστι, στην Γενεύη και στο Τορόντο.
Σε εγχώριο επίπεδο η στρατηγική στόχευση αφορά κυρίως στην ποιοτική αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει στην Αττική.
Να σημειωθεί ότι η Coffee Island αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία καφεστίασης με δίκτυο 432 καταστημάτων εκ των οποίων τα 235 λειτουργούν στην περιφέρεια.
Για την στήριξη του αναπτυξιακού της σχεδιασμού η εταιρεία έχει προβλέψει κεφάλαια ύψους 11 εκατ. ευρώ για την τετραετία 2021-2024.
Σε ό,τι αφορά τη δυναμική του τζίρου στο σύνολο των καταστημάτων υπολογίζεται ότι αγγίζει τα 155 εκατ. ευρώ, ενώ σε ό,τι αφορά στην μητρική εταιρεία ΣΑΠΛΑΪ ΓΙΟΥΝΙΚ εκτιμάται ότι φέτος θα εμφανίσει έσοδα ύψους 36 εκατ. ευρώ.
Να σημειωθεί ότι το 80% των εσόδων αφορά στις πωλήσεις καφέ, ενώ σε ο,τι αφορά στο χαρτοφυλάκιο τροφίμων και λοιπών προϊόντων που διαθέτει στα καταστήματά της η αλυσίδα αναπτύσσεται σε συνεργασία με 817 εγχώριους προμηθευτές.
Αναφορικά με τη δραστηριότητα στην οργανωμένη λιανική επιδίωξη της εταιρείας είναι να αγγίξει φέτος το 7% του συνολικού τζίρου και προς τούτο ο σχεδιασμός προβλέπει περαιτέρω διείσδυση στις εγχώριες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Στο μεταξύ, μέσω της εταιρείας Nimbus Capital οι κκ Κωνσταντινόπουλος και ο Λιόλιος Ευάγγελος (σ.σ. ιδρυτής της Coffee Island), απέκτησαν το 30% της Coffe-eco που δημιούργησαν οι κκ Aλέξης Πάντζιαρος και Μάριος Βλαχογιάννης. H Coffe- eco είναι μια εταιρεία food upcycle η οποία δημιουργεί από τα υπολείμματα καφέ καινοτόμες προϊοντικές προτάσεις καλλυντικών. Ήδη η Coffe-eco που δημιουργήθηκε το 2016 έχει αναπτύξει συνεργασίες για τη παραγωγή πρώτων υλών στις εταιρείες Apivita, Korres, Dust&Cream.
Η σύμπραξη με την Coffee Island θα οδηγήσει στη δημιουργία της πρώτης βιομηχανικής μονάδας στη Ν. Ευρώπη που επεξεργάζεται και επαναχρησιμοποιεί υπολείμματα καφέ espresso, (για την παρασκευή καλλυντικών, επένδυση ύψους 400 χιλ. ευρώ.