Skip to main content

ΟΠΑΠ: Ισχυρή οργανική ανάπτυξη στο α’ τρίμηνο 2023

Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν σε 527,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση.

Ανάπτυξη τόσο στο επίγειο δίκτυο όσο και στο διαδίκτυο κατέγραψε ο ΟΠΑΠ όπως αποτυπώνεται στα οικονομικά αποτελέσματα του Α΄τριμήνου 2023. Όπως τονίζει ο Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, «έπειτα από το εντυπωσιακό τέταρτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε δυναμικά το 2023, σημειώνοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη. Η σημαντική κερδοφορία του Α’ τριμήνου 2023 αντανακλά την ελκυστική πρότασή μας προς τους πελάτες, καθώς και την ενισχυμένη λειτουργική αποδοτικότητά μας». «Η συνεχής προσήλωσή μας στην αναβάθμιση των προϊοντικών προτάσεων προς τους πελάτες, ψηφιοποιώντας το δίκτυό μας και παράλληλα ενδυναμώνοντας το κοινωνικό στοιχείο στην εμπειρία του retail, βρίσκεται στο επίκεντρο της Fast Forward στρατηγική μας», σημειώνει  η διοίκηση του Οργανισμού.

Αναλυτικά τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν σε 527,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 15,4% σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με τον ΟΠΑΠ η θετική αυτή εξέλιξη ήταν το αποτέλεσμα του επιτυχημένου εμπορικού πλάνου και του γενικότερου θετικού κλίματος στις retail δραστηριότητες του Οργανισμού. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 16,4% στα 196,5 εκατ.ευρώ ή αυξημένα κατά 12,7% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων εσόδων. Τα Λειτουργικά έξοδα α΄ τριμήνου 2023 ανήλθαν στα 88,9 εκατ.ευρώ, οριακά υψηλότερα κατά 0,4% σε ετήσια βάση επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της διοίκησης για τη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 118,0 εκατ.ευρώ αυξημένα κατά 33,6% σε ετήσια βάση ή αυξημένα κατά 25,7% σε συγκρίσιμη βάση στα 118,3 εκατ.ευρώ, βοηθούμενα επίσης από τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης. Η ταμειακή θέση του Οργανισμού παραμένει ισχυρή με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM Ebitda να διαμορφώνεται στο 0,1x (0,03x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).

Αναλύοντας την πρόοδο που έχει επιτευχθεί στις δραστηριότητες του Οργανισμού, ο κ. Karas τονίζει ότι έχει επιτευχθεί σημαντική πρόοδος σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward.  «Έχουμε βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα μας και έχουμε αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών μας. Η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, γεγονός που ενισχύει την αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Επιπλέον, η νέα iLoterry πλατφόρμα μας, το Opaponline.gr, εντείνει το ψηφιακό αποτύπωμά μας, δίνοντας στον ΟΠΑΠ τη δυνατότητα να παρέχει την πιο ολοκληρωμένη online πρόταση στην αγορά και να προσφέρει ακόμη περισσότερη διασκέδαση στους πελάτες του. Ακόμη, το OPAP Store App συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, αναδεικνύοντας τον απτό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών μας για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα μας. Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε κατάλληλα τοποθετημένοι για τα επόμενα κεφάλαια ανάπτυξης της εταιρείας μας. Ταυτόχρονα, είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο ΟΠΑΠ αξιοποιεί πλήρως τις ευκαιρίες που εμφανίζονται στην αγορά, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις δεσμεύσεις του για τη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά», συμπληρώνει ο κ. Karas.

Να σημειωθεί ότι πρόσφατα ο ΟΠΑΠ εγκαινίασε έναν νέο ψηφιακό διαδραστικό κόμβο ψυχαγωγίας, το OPAPonline.gr που φέρνει νέα παιχνίδια και ανανεώνει τα ήδη υπάρχοντα, φιλοδοξώντας να καταστεί  μια επωνυμία, υπό την οποία θα προσφέρονται όλα τα αριθμοπαιχνίδια.