Η Hyatt ανακοίνωσε το ντεμπούτο του brand «Zoëtry Wellness & Spa Resorts» στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Χαλκιδική.
Όπως έγινε γνωστό, αναλυτικότερα, από τον αμερικανικό Όμιλο, το Zoëtry Halkidiki, ένα νέο boutique, all-inclusive θέρετρο στην περιοχή της Σάνης στο πρώτο «πόδι» της Χαλκιδικής θα σηματοδοτήσει τη δεύτερη ιδιοκτησία Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Inclusive Collection, μέρος του ευρωπαϊκού χαρτοφυλακίου της World of Hyatt, καθώς μια θυγατρική του έχει συνάψει συμφωνία διαχείρισης με την AF Partners για να επεκτείνει την Inclusive Collection (σ.σ: ένα παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο διακριτών, πολυτελών all-inclusive brands resort που αποτελεί μέρος του World of Hyatt) με το νέο «Zoëtry Halkidiki».
Το νέο πολυτελές θέρετρο αναμένεται να ανοίξει στα μέσα του 2024 και θα ενισχύσει τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της μάρκας πολυτελείας της Hyatt στους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς της Ευρώπης. Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση «το θέρετρο θα είναι σκαρφαλωμένο στην πλαγιά ενός βράχου, προσφέροντας εκπληκτική θέα στον Όλυμπο και στα γύρω κρυστάλλινα νερά του Αιγαίου Πελάγους» και «ένας πανοραμικός ανελκυστήρας θα προσφέρει στους επισκέπτες αποκλειστική πρόσβαση στην παραλία απευθείας από το θέρετρο, παρέχοντας μια μοναδική εμπειρία στους απαιτητικούς ταξιδιώτες της μάρκας. Σχεδιασμένο για μια χαλαρωτική και ουσιαστική εμπειρία, το πολυτελές θέρετρο θα διαθέτει 105 δωμάτια και σουίτες, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών για μπάνιο», όπως επίσης ένα παγκοσμίου φήμης κέντρο Spa Zoëtry, ένα γυμναστήριο, μια παραθαλάσσια πισίνα, δύο γκουρμέ à la carte εστιατόρια, ένα μπουφέ και τρία μπαρ και σαλόνια.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τα σχέδια για τη στοχαστική επέκταση της επωνυμίας Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Ελλάδα, μια αγορά που είναι ώριμη με ευκαιρίες για την εξατομικευμένη εμπειρία all-inclusive για την οποία είναι γνωστή η μάρκα», δήλωσε ο Javier Coll, πρόεδρος της Inclusive Collection, Hyatt και πρόσθεσε: «Η ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για το χαρτοφυλάκιο της Inclusive Collection, δεδομένων των πολλών καθιερωμένων και αναδυόμενων προορισμών που είναι κατάλληλοι για τις μάρκες μας. Καθώς συνεχίζουμε να διευρύνουμε το αποτύπωμα της επωνυμίας μας σε όλη την Ευρώπη, ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τις υψηλές μας προσφορές σε νέους και υπάρχοντες επισκέπτες, μέλη του World of Hyatt, πελάτες και προγραμματιστές».
«Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας ανακάμπτει, βλέπουμε αυξημένη ζήτηση για εμπειρίες all-inclusive θερέτρου τόσο από επισκέπτες όσο και από προγραμματιστές που κατανοούν την απήχηση και τις ευκαιρίες της υπόσχεσης της επωνυμίας της Inclusive Collection», δήλωσε από την πλευρά του ο Carlos Paredes, διευθυντής Ανάπτυξης, EAME, Inclusive Collection, Hyatt. “Είμαστε ικανοποιημένοι από αυτά τα σχέδια να επεκτείνουμε το αποτύπωμα της μάρκας Zoetry με την AF Partners, έναν ειδικό στη στρατηγική ανάπτυξη στην περιοχή».
Το προγραμματισμένο άνοιγμα του Zoëtry Halkidiki για το 2024 αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία του brand της Hyatt στην Ελλάδα, η οποία περιλαμβάνει επί του παρόντος το Grand Hyatt Athens, το Hyatt Regency Θεσσαλονίκη, το AluaSoul Zakynthos, το Dreams Corfu Resort & Spa που άνοιξε πρόσφατα και το Magma Resort Santorini, μέρος της συλλογής The Unbound από τη Hyatt.