Η Eurobank είχε την ευκαιρία να φιλοξενήσει στην Αθήνα, για μία εβδομάδα (8-15 Μαΐου), ομάδα φοιτητών του προγράμματος Master in Business Administration (MBA) του Harvard Business School, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος FIELD Immersion (Field Immersion Experiences for Leadership Development). Η Τράπεζα είναι ένας από τους 171 συνεργάτες του προγράμματος FIELD Immersion σε 15 πόλεις και 15 κράτη. Συνολικά, όλοι οι συνεργαζόμενοι οργανισμοί φιλοξένησαν περισσότερους από 1.000 φοιτητές του Harvard Business School κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
«Είμαστε ευτυχείς που συνεργαζόμαστε με το Harvard Business School για να προσφέρουμε στους φοιτητές του μια εμπειρία μάθησης σε πραγματικές επιχειρηματικές συνθήκες στις εγκαταστάσεις μας στην Αθήνα» δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Eurobank και Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail, Αντρέας Αθανασόπουλος. «Είχαμε μια εξαιρετικά παραγωγική συνεργασία με την ομάδα των φοιτητών οι οποίοι πιστεύουμε ότι είχαν τη δυνατότητα να διευρύνουν το γνωστικό τους υπόβαθρο και να καλλιεργήσουν την πολιτισμική τους αντίληψη με τρόπο που δεν θα ήταν εφικτός μέσω μόνο μιας απλής συζήτησης σε μια αίθουσα διδασκαλίας. Εκτιμήσαμε ιδιαίτερα τις ιδέες και απόψεις που μοιράστηκαν μαζί μας κατά την υλοποίηση του Project, και είχαμε την ευκαιρία να λάβουμε νέα, ενδιαφέροντα ερεθίσματα από εξαιρετικά ικανούς συνεργάτες».
Το μάθημα FIELD Immersion έχει σχεδιαστεί προκειμένου να ενισχύσει και να αναπτύξει την ικανότητα των φοιτητών να διαχειρίζονται και να λειτουργούν αποτελεσματικά εντός διαφορετικών επιχειρηματικών πλαισίων. Τα στελέχη της Eurobank είχαν εξ’ αποστάσεως συνεργασία με την ομάδα των φοιτητών κατά τους μήνες που προηγήθηκαν της άφιξής τους στην Ελλάδα. Κατά την παραμονή τους στην Αθήνα, οι φοιτητές φιλοξενήθηκαν στο Κέντρο Καινοτομίας της Eurobank, την εξειδικευμένη Μονάδα που προωθεί το σχεδιασμό νέων επιχειρηματικών ιδεών. Υποστηρίχθηκαν από τους ειδικούς της Τράπεζας σε θέματα design thinking, βιώνοντας από πρώτο χέρι πώς σχεδιάζονται καινοτόμες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, παρουσίασαν τις ιδέες τους στην ομάδα εργασίας, διεξήγαγαν επιτόπια έρευνα με πελάτες σε όλη την Αθήνα και παρουσίασαν τις τελικές τους προτάσεις στη Διοίκηση της Τράπεζας. Ο σκοπός αυτής της βιωματικής εμπειρίας είναι να δώσει στους φοιτητές την ευκαιρία να «μάθουν πράττοντας» μέσα από την πρόκληση της εισαγωγής ενός νέου προϊόντος, υπηρεσίας ή εμπειρίας πελάτη στη συνεργαζόμενη εταιρεία. Αυτό απαιτεί από τους σπουδαστές να επικεντρωθούν, επίσης, στην ανάπτυξη των αντιληπτικών τους δεξιοτήτων σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο αλλά και να καλλιεργήσουν δεξιότητες που θα ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της ομάδας, παρέχοντας προστιθέμενη αξία σε ένα άγνωστο περιβάλλον εργασίας.
Το Harvard επισημαίνει ότι η επίτευξη αυτής της σημαντικής μαθησιακής εμπειρίας δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τους συνεργαζόμενους οργανισμούς.
«Είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες στην Eurobank και σε όλους τους οργανισμούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Field Immersion για όλα όσα κάνουν για τους φοιτητές μας» δήλωσε η Carrie Elkins, καθηγήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων και υπεύθυνη του προγράμματος Field Immersion. «Το όφελος για τους φοιτητές μας από αυτή την εμπειρία είναι ανεκτίμητο και ελπίζουμε ότι το ίδιο ισχύει και για τους συνεργαζόμενους οργανισμούς» ανέφερε.