Για τις εξελίξεις στον χώρο του λιανεμπορίου, τις τιμές στα ράφια των καταστημάτων και τα σχέδια της Μασούτης Α.Ε. μίλησε στη Naftemporiki TV ο Θοδωρής Γεροστεργιούδης, γενικός διευθυντής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
«Είχαμε ένα πολύ μεγάλο πληθωριστικό κύμα, το οποίο συνοδεύτηκε και από παράγοντες που επηρέασαν το εισόδημα των καταναλωτών. Έγινε μία μεγάλη προσπάθεια και από τη Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. και από άλλους παίχτες στον κλάδο να συγκρατηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Τα όρια ήταν συγκεκριμένα. Τώρα βλέπουμε να αναχαιτιστεί αυτό. Μάλιστα σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων βλέπουμε και μικρή αποκλιμάκωση» ανέφερε ο κ. Γεροστουργιάδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιθώριο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.
«Συζητάμε με τη βιομηχανία συνέχεια, για εμάς είναι στρατηγικός στόχος να είμαστε ανταγωνιστικοί, να πέσουν οι τιμές, να δούμε ακόμη περισσότερες προσφορές. Αυτό που αναμένουμε είναι τους επόμενους μήνες τα πράγματα να πάνε καλύτερα» συμπλήρωσε. Σημείωσε ωστόσο ότι υπάρχει ακόμη μία αβεβαιότητα, που ίσως να εμποδίζει τη βιομηχανία να προχωρήσει σε αποκλιμάκωση.
Ο κ. Γεροστεργιούδης μίλησε επίσης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Μασούτης και τις επενδύσεις σε dark stores, όπως επίσης και για τις πρωτοβουλίες ESG, στις οποίες ξεχωρίζει το πρώτο κατάστημα για άτομα με οπτική αναπήρια. «Πρέπει οτιδήποτε κάνουμε να υπηρετεί τον άνθρωπο…. Όποια επένδυση κάνουμε θέλουμε να “περνάει” στον καταναλωτή» είπε μεταξύ άλλων.
Δείτε όλη τη συνέντευξη: