Skip to main content

Χ. Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ) στη «Ν»: Διπλασιάσαμε τα έργα το 2022, περιμένουμε να τριπλασιαστούν το 2023

Χάρης Σαχίνης.

«Το ESG είναι στο DNA της εταιρείας» , σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της EYΔΑΠ και εξήγησε τη σημασία του. Υπογράμμισε ακόμη ότι η σύσταση νέας ανεξάρτητης ρυθμιστικής αρχής είναι κάτι καλό για καταναλωτές και μετόχους.

Για τη νέα στρατηγική της ΕΥΔΑΠ, στην καρδιά της οποίας βρίσκονται οι στόχοι ESG, μίλησε στη Naftemporiki TV ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χάρης Σαχίνης. Παράλληλα αναφέρθηκε στο πώς προχωρούν τα αποχευτικά έργα στην Ανατολική Αττική – προϋπολογισμού ύψους 800 εκατ. ευρώ – τα οποία  καλύπτουν τις ανάγκες 400.000 κατοίκων, ενώ σχολίασε και την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ να επιστρέψει η ΕΥΔΑΠ στο Δημόσιο από το Υπερταμείο.

«Το ESG είναι στο DNA της εταιρείας» τόνισε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιθώριο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών και εξήγησε: «Όταν μιλάμε για Ε μιλάμε για νερό και ενέργεια – κάνουμε πολλές ενέργειες και για να μην σπαταλιέται το νερό και να μειώσουμε την κατανάλωση ενέργειας με στόχο το net zero έως το 2030. Στο θέμα του S είναι αυτονόητο, γιατί εξυπηρετούμε όλη την κοινωνία – 4,5 εκατ. ανθρώπους στην Αττική – και όλους τους εργαζόμενούς μας. Και το θέμα του G, η διακυβέρνηση είναι όλοι οι κανόνες που πρέπιε να υπακούμε ως εισηγμένη εταιρεία αλλά και ως επιχείρηση δημοσίου» εξήγησε.

Όσον αφορά στα έργα, ο κ. Σαχίνης σημείωσε πως μπαίνουμε πια στην εποχή που πρέπει να έχουμε συστήματα αποχέτευσης αντί για βόθρους, όπως και κέντρα επεξεργασίας λυμάτων. Σε αυτά ανακυκλώνεται το νερό, το οποίο στη συνέχεια χρησιμοποιείται για άρδευση. Από τα έργα αυτά έχει υλοποιηθεί ήδη το 10%. «Το 2022 διπλασιάστηκαν τα έργα που κάναμε ως ΕΥΔΑΠ και το 2023 προβλέπεται τα έργα να τριπλασιαστούν σε σχέση  με το πρόσφατο παρελθόν».

Για την απόφαση του ΣτΕ τόνισε πως δεν αλλάζει κάτι για την εταιρεία, η οποία πρέπει να συνεχίσει να υπηρετεί το κοινωνικό σύνολο.  Υπογράμμισε δε πως είναι πολύ σημαντική η σύσταση νέου ανεξάρτητου ρυθμιστή, που θα ελέγχει εάν τηρούνται οι κανόνες, κάτι που θα έχει οφέλη τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους μετόχους.

Δείτε τη συνέντευξη: