H εστίαση στην παρακολούθηση των τιμών αγοράς, στην έγκαιρη αποθεματοποίηση και τις συνεχιζόμενες προσπάθειες βελτίωσης του μίγματος πωλήσεων με πιο εξειδικευμένα προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες και τους καταναλωτές αποτέλεσαν γερή βάση για την Elton στο ρευστό οικονομικό περιβάλλον κατά την οικονομική χρήση του 2022. Όπως τονίζει η διοίκηση της εισηγμένης, σε ένα περιβάλλον με ιδιαίτερες πιέσεις στη διαθεσιμότητα, στη διακύμανση τιμών και τη συνεχιζόμενη αρνητική οικονομική συγκυρία, η επίδοση των εσόδων κρίνεται απολύτως ικανοποιητική, καθώς και τα μεγέθη πωλήσεων υπερκέρασαν τις προσδοκίες, αλλά και υπήρξε ισορροπημένη ανάπτυξη από όλες τις χώρες και όλες τις διαφορετικές κατηγορίες.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 194,6 εκατ. ευρώ έναντι 151,5 εκατ. ευρώ το 2021 σημειώνοντας αύξηση 28,43%. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στη χρήση του 2022 σε 19,17 εκατ. ευρώ από 12,68 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας αύξηση 51,22%. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων (EBT) του Ομίλου στη χρήση του 2022 ανήλθαν σε 14,40 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 35,89% έναντι των 10,60 εκατ. ευρώ που ήταν το 2021. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου στη χρήση του 2022 ανήλθαν σε 10,94 εκ. ευρώ από 8,41 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, σημειώνοντας αύξηση 30,01%.
Η Ουκρανία υπήρξε η μοναδική αγορά που λόγω του πολέμου σημειώθηκε κάμψη των πωλήσεων (κατά -36,8%), κυρίως λόγω των δραματικών εξελίξεων των πρώτων μηνών (βομβαρδισμός και καταστροφή των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων τον Μαρ’22). Από τον Μάιο υπήρξε ομαλοποίηση και επαναφορά των πωλήσεων και πλέον υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία για την αναπτυξιακή πορεία του κύκλου εργασιών στην χώρα για το 2023. Παρόλα αυτά οι όποιες εξελίξεις θα επηρεάσουν πολύ λίγο την συνολική οικονομική ευρωστία του Ομίλου λόγω του μικρού μεγέθους της θυγατρικής της Ουκρανίας στο συνολικό κύκλο εργασιών του Ομίλου (1,0%) καθώς και στη μικτή κερδοφορία (1,2%). Το μικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε παρουσιάζοντας αύξηση τόσο στην εταιρεία με 17,77% όσο και στον Όμιλο με 18,36% (τα αντίστοιχα ποσοστά το 2021 ήταν 17,04% στην εταιρεία και 18,18% στον όμιλο).