Στην αύξηση του επενδυτικού πλάνου της διετίας 2022-2023 κατά 1,5-2 εκατ. ευρώ προχωρά η Philosofish , για να στηρίξει την νεοαποκτηθείσα εταιρεία Aurora, ενώ στα συρτάρια της εταιρείας βρίσκεται και «υποσχετικό» mega project.
Ειδικότερα, η πρόσφατη εξαγορά της Aurora Salmon αποτελεί το διαβατήριο εισόδου της Philosofish στην κατηγορία αποστεωμένων και συσκευασμένων ψαριών, που σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Νίκο Λυμπέρη αποτελεί το «μέλλον του κλάδου». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε σε χθεσινή εκδήλωση της εταιρείας « το convenience food, το έτοιμο και ήμι-έτοιμο συσκευασμένο ψάρι είναι το μέλλον».
Σε αυτή την κατεύθυνση οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις μεταποίησης σολομού της Aurora Salmon θα χρησιμοποιηθούν εξολοκλήρου ως μεταποιητήριο το οποίο θα εξυπηρετεί τις ανάγκες απεντέρωσης, φιλετοποίησης και όλων των λοιπών ενεργειών που σχετίζονται με την επεξεργασία και συσκευασία φρέσκων ψαριών της Philosofish.
Για την υποστήριξη των σχεδιασμών αυτών η Philosofish αυξάνει κατά 1,5 -2 εκατ. ευρώ το budget της διετίας 2022-2023 το οποίο πλέον προσεγγίζει τα 17 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Λυμπέρη στις εγκαταστάσεις στη Λαμία αναμένεται μέχρι το καλοκαίρι να λειτουργήσει και νέα γραμμή συσκευασίας για προϊόντα σε τροποποιημένη ατμόσφαιρα (map), ενώ μέχρι στιγμή έχει υλοποιηθεί περί το 60% του αρχικού επενδυτικού πλάνου (σ.σ. που δεν περιλάμβανε τους σχεδιασμούς για τη Aurora) της διετίας.
Στον μεσομακροπρόθεσμο σχεδιασμό της Philosofish, που ελέγχεται από το ελληνικών συμφερόντων fund Diorasis, περιλαμβάνεται επίσης και ένα mega project που μεταξύ άλλων αφορά στη δημιουργία μονάδας ιχθυοτροφών και συσκευαστηρίου.
Σε επίπεδο μεγεθών, το 2022 η Philosofish έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ στα έσοδα και οι εκτιμήσεις για τη φετινή χρονιά κάνουν λόγω για τζίρο που θα υπερβεί τα 120 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι το 90% του τζίρου αφορά στις εξαγωγές, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε 27 αγορές, με την ιταλική και την ισπανική να απορροφούν πάνω από το 50% των διεθνών πωλήσεων.
Σε ο,τι αφορά στην εγχώρια αγορά η εταιρεία διατηρεί συνεργασία στο κανάλι της λιανικής μέχρι στιγμής με τον όμιλο Σκλαβενίτη και προσβλέπει σε διεύρυνση του πελατειακού της χαρτοφυλακίου και με άλλες αλυσίδες, ενώ επίσης έχει σημαντική παρουσία και στο κανάλι HoReCa.
Σε παραγωγικό επίπεδο η δυναμική της Philosofish που αφορά στη τσιπούρα, το λαβράκι, τον κρανιό και το μαγιάτικο διαμορφώνονται σε περίπου 18 χιλ τόνους ετησίως.