Στη δημιουργία του Cardlink Advisory Board (CAB), του πρώτου Customer Advisory Board στην Ελλάδα προχώρησε η Cardlink, μέλος της Worldline. Με την πρωτοβουλία αυτή, η εταιρεία προσκαλεί τους πελάτες της να συμβάλλουν στη διαμόρφωση νέων, καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών ώστε να ανταποκρίνονται με ουσιαστικό τρόπο στις ανάγκες τους.
Επιπλέον δημιουργεί ένα οργανωμένο πλαίσιο συνεχούς ανατροφοδότησης, μιας και οι επιχειρηματίες-μέλη του CAB θα μοιράζονται με την ομάδα της Cardlink την πολύτιμη άποψή τους για τα υφιστάμενα ή τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, αλλά και τους προβληματισμούς τους για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο κομμάτι των πληρωμών. Θα μπορούν ακόμα να μοιράζονται ιδέες και προτάσεις για το τι χρειάζεται η επιχείρησή τους για να αναπτυχθεί, να συμμετέχουν σε έρευνες και εποικοδομητικά workshops καινοτομίας με άλλους επαγγελματίες, καθώς και να απολαμβάνουν ειδικά προνόμια.
Η ομάδα αποτελείται τόσο από υπάρχοντες πελάτες της Cardlink, όσο και από μη συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσικό ή/και ηλεκτρονικό κατάστημα και αναζητούν την εξέλιξη στον τομέα των πληρωμών. Η πρώτη συνάντηση εργασίας του Cardlink Advisory Board έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί εντός του Απριλίου.
Να σημειωθεί ότι η Cardlink διαθέτει στην Ελλάδα περισσότερα από 290.000 POS, 25.000 καταστήματα e-Commerce και μετρά 400 εκατομμύρια συναλλαγές ανά έτος.