Με ρεκόρ συμμετοχών και με δύο ειδικές εκδηλώσεις αφιερωμένες αποκλειστικά στις ελληνικές δημιουργίες θα δώσει το παρών η Ελλάδα στις διεθνείς εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος Homi Fashion & Jewels, που γίνονται στο Μιλάνο από τις 17 έως τις 20 Φεβρουαρίου.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) οργάνωσε την εθνική αντιπροσωπεία, η οποία αριθμεί 44 ελληνικές επιχειρήσεις του χώρου, αποτελώντας έτσι τη μεγαλύτερη συμμετοχή μέχρι σήμερα. Γεγονός που αποδεικνύει ότι το εξωτερικό εμπόριο για τους συγκεκριμένους κλάδους επανέρχεται στα προ πανδημίας επίπεδα, με τις ελληνικές επιχειρήσεις να κερδίζουν συνεχώς έδαφος και να αποκτούν πρόσβαση σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού.
Στο πλαίσιο της Homi Fashion & Jewels, με σκοπό την ακόμα μεγαλύτερη προβολή της εθνικής συμμετοχής, είναι προγραμματισμένα να γίνουν σε κεντρικό σημείο της έκθεσης δύο Catwalks (Shows) με θέμα «Summer in Greece», στα οποία θα παρουσιαστούν σε διεθνείς αγοραστές και προσκεκλημένους, επιλεγμένες δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών προσδίδοντας έτσι έντονο, ελληνικό στοιχείο στη φετινή διοργάνωση.
H έκθεση διεξάγεται κάθε Φεβρουάριο και Σεπτέμβριο στον εκθεσιακό χώρο Fieramilano Rho και προβάλλει μια μεγάλη ποικιλία συλλογών και προτάσεων σε ένδυση, αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων, αποτελώντας σημείο αναφοράς για πληθώρα σχεδιαστών μόδας και εμπόρων από το χώρο της μόδας. Στη φετινή διοργάνωση θα λάβουν μέρος 600 διεθνείς εταιρείες από τον χώρο της μόδας, με στόχο να παρουσιάσουν τις νέες κολεξιόν και τάσεις για το καλοκαίρι του 2023.
Micam Milano
Στο Μιλάνο και στον ίδιο εκθεσιακό χώρο διεξάγεται από τις 19 έως 22 Φεβρουαρίου η Διεθνής Έκθεση Υπόδησης Micam Milano. Πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες διεθνείς εμπορικές εκθέσεις στον κλάδο της βιομηχανίας υποδημάτων, που φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και 1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Αποτελεί σημείο συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο και σε αυτό το ραντεβού δίνει δυναμικό παρών και η Ελλάδα. Μάλιστα, η ελληνική αποστολή, την οποία και φέτος οργάνωσε η Enterprise Greece, λαμβάνει μέρος για τέταρτη συνεχόμενη φορά, με 13 εταιρείες. Στόχος είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση του εξωστρεφούς χαρακτήρα των ελληνικών εταιρειών υπόδησης και η περαιτέρω διείσδυσή τους σε αγορές-στόχους.