Αύξηση κατά 61,48% σε σχέση με πέρσι, παρουσίασαν το 2022 οι αγορές από το Skroutz Marketplace, καθώς οι ηλεκτρονικές αγορές συνέχισαν να «βλέπουν την ανιούσα», γεγονός που αποτυπώνει την εξέλιξη στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, παρά την επιστροφή στην κανονικότητα και την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων το 2022, οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν 7,1 εκατ. παραγγελίες από το Skroutz Marketplace.
Από το σύνολο των online αγορών το 2022, το 88,93% υλοποιήθηκε από επαναλαμβανόμενους πελάτες, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο εξοικειωμένοι με τις online αγορές και συνεχίζουν να τις επιλέγουν.
Σχετικά με τα συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz Marketplace, ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 13.000, σημειώνοντας αύξηση κατά 21,86% σε σχέση με το 2021, ενώ τα διαθέσιμα προϊόντα στο Marketplace κατέγραψαν αύξηση 35,05%.
Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες
Οι 10 πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που αναζήτησαν οι καταναλωτές στο Skroutz το 2022 είναι: κινητά τηλέφωνα, sneakers, αθλητικά παπούτσια, smartwatches, θήκες κινητών, τηλεοράσεις, ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες, laptops και bluetooth handsfree.
Ορισμένες από τις κατηγορίες των προϊόντων που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη πτώση στις αναζητήσεις το 2022 είναι τα «αξεσουάρ γυμναστικής», τα «WII games» και τα «εργαλεία περιποίησης νυχιών».
Kατηγορίες όπως «Παντελόνια Σκι & Snowboard», «Μπασκετικά Παπούτσια» και «Παιδικά Ποδοσφαιρικά Παπούτσια», παρουσίασαν από τις υψηλότερες αυξήσεις σε αναζητήσεις, δείχνοντας πως η αναζήτηση ρούχων και υποδημάτων μέσα από την πλατφόρμα, κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.
Το 2022 το 25% των παραγγελιών που διαχειρίστηκε η Skroutz Last Mile παραδόθηκαν σε Skroutz Point. Σημειώνεται ότι τα αυτόματα σημεία παραλαβής, Skroutz Points ξεπερνούν τα 600 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.