Σε ενίσχυση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών προχωρά η Hellenic Train, όπως τόνισε ο Διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού, Επενδύσεων και Βιωσιμότητας της εταιρείας, Πέτρος Αρβανίτης, από το βήμα της εκδήλωσης που διοργάνωσε το Προξενικό Σώμα Θεσσαλονίκης στο Money Show 2023 με θέμα «Τα δίκτυα στην ανάπτυξη των διακρατικών σχέσεων».
Συγκεκριμένα, όπως γνωστοποίησε ο κ. Αρβανίτης, θα δημιουργηθεί καταρχάς ένα εσωτερικό δίκτυο σύνδεσης εμπορευματικών μεταφορών μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης, που σε δεύτερη φάση θα επεκταθεί συνδεόμενο με Σκόπια και Σόφια. Η εγχώρια διασύνδεση αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2023. Επίσης επισήμανε ότι η εταιρεία συμμετέχει στο διαγωνισμό για τον εμπορευματικό σιδηροδρομικό σταθμό και σταθμό διαλογής Θριάσιο ΙΙ.
Από πλευράς της ΟΛΘ Α.Ε. Ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΔΣ και διευθύνων σύμβουλος, Αθανάσιος Λιάγκος, τόνισε την ανάγκη ανάπτυξης συνεργειών συνδυασμένων μεταφορών και ότι ασκούνται πιέσεις στην πολιτεία για τη σιδηροδρομική σύνδεση του ΟΛΘ και τη σύνδεσή του με τον ΠΑΘΕ και τόνισε ότι οι επενδύσεις της ΟΛΘ Α.Ε. από τον Μάρτιο του 2018 μέχρι σήμερα ήδη ανέρχονται σε 61,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 17 εκατ. ευρώ στο container terminal για μηχανολογικό εξοπλισμό. Όσον αφορά στα Dry Ports του ΟΛΘ ο κ. Λιάγκος ανέφερε ότι πέραν των δυο ήδη υφιστάμενων Dry Ports του ΟΛΘ στη Σόφια και στο Νις της Σερβίας η ΟΛΘ Α.Ε. κοιτάζει τις δυο επόμενες χώρες, τη Ρουμανία και τη Βόρεια Μακεδονία, ενώ αναφορικά με τον τομέα της κρουαζιέρας γνωστοποίησε ότι για τη φετινή χρονιά υπάρχουν ήδη 72 επιβεβαιωμένες προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων έναντι 61 το 2022 και 16 το 2021 και μάλιστα για το 2023 έρχονται τέσσερις νέες εταιρείες, που εξυπηρετούνται με 24 πλοία.