Συνεχίζεται και εντείνεται το 2023 η κινητικότητα του 2022 όσον αφορά τις «μονομαχίες» κυρίως ξένων πολυεθνικών, αλλά και ελληνικών εταιρειών, για μια θέση στη λεωφόρο Τσιμισκή στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
«Μεγάλοι ξένοι προσπαθούν να μπουν» αναφέρει χαρακτηριστικά στη «Ν» ο γενικός διευθυντής του γραφείου Θεσσαλονίκης της Atria Property Services, μέλους του CBRE, Δημήτρης Τζιβράς.
Οι τιμές, όπως σημειώνουν ο κ. Τζιβράς και ο συνιδρυτής της Parthenon Real Estate και πιστοποιημένος εκτιμητής ακίνητης περιουσίας Κώστας Γεωργάκος, έχουν επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 με ανοδικές τάσεις. Στο λεγόμενο «καλύτερο κομμάτι» της Τσιμισκή, δηλαδή από την Παλαιών Πατρών Γερμανού μέχρι την Κομνηνών, οι τιμές μίσθωσης κινούνται στα 125-130 ευρώ το τ.μ., ενώ κατά κανόνα δεν υπάρχει «αέρας» στις μισθώσεις τουλάχιστον στον βαθμό που υπήρχε στο παρελθόν.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, νέες συμφωνίες έχουν συναφθεί πρόσφατα ή βρίσκονται στα «σκαριά» για τοποθέτηση στην Τσιμισκή στο αμέσως προσεχές διάστημα.
Συγκεκριμένα, η σερβική Sport Vision εκτός από το κατάστημα που αναμένεται να ανοίξει προσεχώς στον χώρο όπου μέχρι πρότινος στεγαζόταν το φαρμακείο Ζωγράφου στην Τσιμισκή 75, φέρεται να έχει προσυμφωνήσει για ένα ακόμη κατάστημα στον ίδιο δρόμο, ενώ νέο -το δεύτερο κατά σειράκατάστημά της άνοιξε πρόσφατα η πορτογαλική αλυσίδα αξεσουάρ Parfois και πάλι στην Τσιμισκή, συγκεκριμένα στην Τσιμισκή 51, ενώ το πρώτο της κατάστημα λειτουργεί από το 2019 στην Τσιμισκή 25.
Στην Τσιμισκή 84, επίσης, ανοίγει προσεχώς νέο κατάστημα Oyhsho του ομίλου Inditex. Πρόκειται για τον χώρο όπου παλαιότερα στεγαζόταν άλλο σήμα του ίδιου ομίλου, το Bershka, για το οποίο πρόσφατα τέθηκε σε λειτουργία άλλο κατάστημα, ενώ το κατάστημα στην Τσιμισκή 94 φέρεται να έχει μισθωθεί από την ελληνική αλυσίδα κοσμημάτων-ρολογιών Gofas. Το 2022 «μπήκαν» επίσης στην Τσιμισκή -μεταξύ άλλωνη εταιρεία Buzz mobile, όπως και η Loisir.
Κατάστημα στην Τσιμισκή ή σε κάθε περίπτωση σε πολύ καλό σημείο στο κέντρο της πόλης φαίνεται να αναζητά επίσης και η πολωνική LPP για το brand «Sinsay» που αφορά γυναικεία, ανδρική και παιδική ένδυση, όπως επίσης και είδη για το σπίτι.
Η τάση, όπως επισημαίνει ο κ. Γεωργάκος, όσον αφορά την Τσιμισκή είναι η έλευση όλο και περισσότερων ξένων αλυσίδων και η «αποχώρηση» των ελληνικών καταστημάτων και brands.
Οι άλλοι δρόμοι
Παράλληλα, δε, όπως σημειώνει από την πλευρά του ο κ. Τζιβράς, κινητικότητα καταγράφεται και στην οδό Αγίας Σοφίας, όπου πέρυσι μπήκε η αλυσίδα Cosmos Sport και πρόσφατα κλείστηκε συμφωνία και από την αλυσίδα «Funky Buddha», ενώ «δυναμώνει» και η περιοχή της Διαγωνίου με κυριαρχία των καταστημάτων αθλητικών ειδών και εσωρούχων. Σύμφωνα επίσης με πληροφορίες, χώρο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης φαίνεται να αναζητά και η Media Markt.