Νέα προϊόντα με μικρότερο αποτύπωμα, αύξηση διανομής και επέκταση του δικτύου συνεργατών, αλλά και ακόμα μεγαλύτερα βήματα προς τη βιωσιμότητα περιλαμβάνονται στην ατζέντα στρατηγικής της KRAFT Paints & Bioclima για το 2023. Παράλληλα για ακόμα μία χρονιά η πελατοκεντρική πολιτική του Ομίλου παραμένει ένας σταθερός και βασικός πυλώνας ανάπτυξης, με νέο στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας σε υπάρχοντα και νέα κανάλια.
Αυτά τόνισε μεταξύ άλλων η διοίκηση του ομίλου, στην εταιρική εκδήλωση που πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις του. Ειδικότερα από τις 16 έως τις 18 Ιανουαρίου, στελέχη και εργαζόμενοι συμμετείχαν σε πλήθος δραστηριοτήτων, όπως team building activities, ενώ παρακολούθησαν και εκπαιδευτικά προγράμματα, με θεματικές όπως η εξοικονόμηση ενέργειας και οι ολοκληρωμένες λύσεις που παρέχουν τα brands του Ομίλου, KRAFT Paints και Bioclima, με τα οποία η Druckfarben Hellas συνεχίζει να δημιουργεί νέα πλαίσια εξέλιξης, χαράσσοντας νέους δρόμους.
Όπως επεσήμανε ο κ. Νίκος Βλαχάκης, Εμπορικός Διευθυντής της KRAFT Paints, στο πλαίσιο της παρουσίασης των βέλτιστων πρακτικών κάθε ομάδας εργαζομένων ο Όμιλος Druckfarben Hellas, συνεχίζει να εξελίσσεται διεκδικώντας ηγετική θέση στους τομείς δραστηριότητάς του και θέτει για τη νέα χρονιά στρατηγικούς στόχους, με επίκεντρο τους καταναλωτές, την κοινωνία και το περιβάλλον και δημιουργεί στοχευμένα ένα καλύτερο και βιώσιμο μέλλον για όλους.