Skip to main content

Η στρατηγική πρώτης γραμμής της Nova για μεγαλύτερα μερίδια

Από αριστερά: Χ. Νούλης – Chief Commercial Officer, Κ. Σιλβεστριάδου – CEO Nova Media, Π. Γεωργιόπουλος – διευθύνων σύμβουλος Nova, Μ. Αναγνωστάκος – Chief Marketing Officer.

Η νέα εποχή για τη Nova ξεκίνησε χθες με μια μεγάλη εκδήλωση στις πρώην ολυμπιακές εγκαταστάσεις στο Φάληρο (Tae Kwon Do).

Με την ανακοίνωση της νέας εμπορικής πολιτικής της η Nova, αποτέλεσμα της συγχώνευσης Wind – Nova, επιδιώκει να κερδίσει επιπλέον μερίδιο αγοράς, με τους μετόχους και τη διοίκηση της να έχει υποσχεθεί επενδύσεις 2 δις. έως το 2027.

Η νέα εποχή για τη Nova ξεκίνησε χθες με μια μεγάλη εκδήλωση στις πρώην ολυμπιακές εγκαταστάσεις στο Φάληρο (Tae Kwon Do) με καλεσμένους όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας και τους συνεργάτες της.

Στον χαιρετισμό του ο Νίκος Σταθόπουλος, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Nova και πρόεδρος της BC Partners (η οποία κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών της United Group εταιρεία που έχει εξαγοράσει τις Nova και Wind) υπογράμμισε ότι «η ένωση της Nova και της Wind δεν ήταν ένα τυχαίο ή ένα εύκολο εγχείρημα.

Η νέα εποχή Nova έγινε πραγματικότητα μέσα από ένα στρατηγικό πλάνο σχεδιασμένο πολύ καιρό πριν με μεθοδικότητα και μεγάλη δόση επενδυτικής τόλμης. Χρειάστηκε σκληρή, ομαδική δουλειά, αλλά και ένα επιχειρηματικό σθένος για να φτάσουμε ως εδώ.

Πάνω από όλα όμως είναι το αποτέλεσμα ενός φιλόδοξου οράματος. Ένα όραμα που δεν αφορά μόνον όσους βρισκόμαστε σήμερα εδώ, αλλά αγκαλιάζει όλη μας τη χώρα. Στη μέχρι σήμερα επιχειρηματική μας πορεία έχουμε μάθει ότι η πραγματική αξία κάθε επιχειρηματικής απόφασης δεν βρίσκεται αποκλειστικά σε αναλύσεις δείκτες και διαγράμματα. Η ουσιαστική της αξία, η καρδιά της δηλαδή, βρίσκεται στην επίδραση που μπορεί να έχει στις ζωές των ανθρώπων, στους εργαζόμενους, στους καταναλωτές στην κοινωνία μας».

Σύμφωνα επίσης με τον κ. Σταθόπουλο «η νέα Nova ανήκει στην κατηγορία αυτών των λίγων, όμως ανατρεπτικών επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, που η αξία τους δεν προκύπτει μέσα από την πρόσθεση. Και αυτό γιατί η νέα Nova είναι πολλά παραπάνω από το άθροισμα της Wind και της Nova. Φέρνοντας ένα φρέσκο αέρα στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης η νέα Nova μετασχηματίζεται σε ένα νέο διαφορετικό πάροχο ισχυρό και ικανό να αλλάξει όλους τους κανόνες προς όφελος των πελατών μας. Επενδύοντας σε κρίσιμες υποδομές, σε τεχνολογία, σε περιεχόμενο καθώς και σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες η νέα Nova γίνεται επιταχυντής της ψηφιακής μετάβασης».
Κατέληξε λέγοντας ότι «είμαι αισιόδοξος πως θα πετύχουμε αυτή τη μεγάλη θετική ανατροπή και έκλεισε τη σύντομη ομιλία του με μια προτροπή: «Πιστέψτε στην υγιή επιχειρηματικότητα, πιστέψτε σε αυτούς που παρά τις δυσκολίες συνεχίζουν να καινοτομούν».

Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Nova στη συνέχεια ανέφερε ότι η εταιρεία εξυπηρετεί 3,8 εκατ. πελάτες, και βρίσκεται ήδη σε 4 από τα 10 νοικοκυριά στη χώρα. «Αυτή είναι η διείσδυση που θα κάνει τη Nova ακόμα μεγαλύτερη, σημείωσε και πρόσθεσε πως «η εταιρεία διαθέτει 12 χιλ. χιλιόμετρα οπτικής ίνας και σε 4 χρόνια θα διπλασιαστούν και θα αγγίξουμε 2,3 εκατ. σπίτια με οπτική ίνα. Μας αρέσουν τα δίκτυα, αλλά και η διαπροσωπική επαφή γι΄αυτό αποφασίσαμε να είμαστε παντού με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων στη χώρα με παρουσία σε 300 σημεία».

Τα νέα πακέτα κινητής «Unlimited+», που θα παρέχει η Nova έχουν ως βάση τα δεδομένα. Ο καταναλωτής θα επιλέγει τον όγκο των δεδομένων που επιθυμεί να καταναλώσει, έχοντας απεριόριστη ομιλία και απεριόριστα μηνύματα. Τα νέα συμβόλαια ξεκινούν από 13 ευρώ.

Η Nova ανακοίνωσε επιπλέον τις νέες προσφορές για internet μέσω δικτύου οπτικών ινών  με υψηλές ταχύτητες 500 Mbps και 1Gbps στα 26 ευρώ και 33 ευρώ, αντίστοιχα. Οι ταχύτητες αυτές ωστόσο θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά από το δικό της δίκτυο, το οποίο θα διευρύνεται με την υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος.

Έμφαση δίνει στα συνδυαστικά πακέτα που εκτός από τηλεφωνία και internet περιλαμβάνουν την EON TV με αθλητικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο. Παράλληλα μεγαλώνει το δίκτυο καταστημάτων της, που θα περιλαμβάνει περίπου 300 σημεία και εγκαινιάζει καινούριο website.